  • 1. Data: 2010-01-29 22:52:06
    Temat: Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?
    Od: Jasiek <j...@p...pl>

    No oni chyba specjalnie to robia.. jak mam sprawdzic aktualna taryfe z
    jakiej korzystam?
    Nie potrafie sobie z tym poradzic!

  • 2. Data: 2010-01-29 23:30:39
    Temat: Re: Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jasiek wrote:
    > No oni chyba specjalnie to robia.. jak mam sprawdzic aktualna taryfe z
    > jakiej korzystam?
    > Nie potrafie sobie z tym poradzic!

    Serio pytasz?
    Sms po kazdej rozmowie? Orange online?
    Twoje pytanie to cos ala "Jak mial na imie Kazimierz Wielki?"

  • 3. Data: 2010-01-30 07:15:36
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Papkin pisze:

    > Serio pytasz?
    > Sms po kazdej rozmowie? Orange online? Twoje pytanie to cos ala "Jak
    > mial na imie Kazimierz Wielki?"
    wbrew pozorom, z telefonu chyba tego nie sprawdzisz. ORange online
    najprościej. Z drugiej strony, "przejście" jest darmowe (tracisz bonusy)
    wiec jak chcesz byc w pop to przejdz na pop, jak w go to przejdż na go.
    Trzecie rozwiazanie. Zakładam ze COŚ chcesz zrobić na swoim koncie w
    orange. poprostu zrób to! jak wybierzesz usługe dostępną dla POP a
    jesteś w go - nie zadziała i tyle. jak zadziała to też problem z głowy

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-01-30 10:00:01
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > wbrew pozorom, z telefonu chyba tego nie sprawdzisz. ORange online

    A pierwsze słowa po połączeniu się z auto-BOK-iem? Czy nie są aby "Witaj
    w Orange POP" i "Witaj w Orange Go"? Nie dam sobie głowy uciąć, bo nie
    używam ichnich prepaidów od dłuższego czasu, ale tak mi się coś mani.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-01-30 16:15:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Grzexs pisze:

    > A pierwsze słowa po połączeniu się z auto-BOK-iem? Czy nie są aby "Witaj
    > w Orange POP" i "Witaj w Orange Go"? Nie dam sobie głowy uciąć, bo nie
    > używam ichnich prepaidów od dłuższego czasu, ale tak mi się coś mani.

    RACJA! pod latarnią najciemniej...

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-01-31 16:55:59
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    ToMasz pisze:
    > wbrew pozorom, z telefonu chyba tego nie sprawdzisz.

    Sprawdzisz.

    1. Powitanie pod *500.
    2. *124*#
    3.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_servi
    ces?category=PREPAID_GO_SERVICES&stamp=1264956724478
    &articleId=3837752
    Wyślij SMS-a o tresci OFERTA pod numer 130 (koszt to 20 groszy), a w
    odpowiedzi dostaniesz informację o tym jaką masz obecnie ofertę oraz ile
    dni jesteś już w Orange.

    No i Orange on-line.

    W SMSie po każdej rozmowie chyba nie do końca, automat wysyła "Orange
    Go" w taryfie "Nowe Orange Go"...

  • 7. Data: 2010-02-02 17:38:42
    Od: "Artur W" <w...@v...pl>

    *124*#