  • Data: 2010-01-31 16:55:59
    Temat: Re: Jak sprawdzic jaka sie ma taryfe w POP Orange?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:
    > wbrew pozorom, z telefonu chyba tego nie sprawdzisz.

    Sprawdzisz.

    1. Powitanie pod *500.
    2. *124*#
    3.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_servi
    ces?category=PREPAID_GO_SERVICES&stamp=1264956724478
    &articleId=3837752
    Wyślij SMS-a o tresci OFERTA pod numer 130 (koszt to 20 groszy), a w
    odpowiedzi dostaniesz informację o tym jaką masz obecnie ofertę oraz ile
    dni jesteś już w Orange.

    No i Orange on-line.

    W SMSie po każdej rozmowie chyba nie do końca, automat wysyła "Orange
    Go" w taryfie "Nowe Orange Go"...