  • Data: 2011-04-08 12:09:45
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4d9eddf0$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2011-04-07 16:29, Kamil pisze:
    >> Płacisz za wiedzę i sprzęt.

    A jak serwisant ma mniejszą wiedzę niż Ty sam (dzięki internetowi) to za co
    płacisz?
    Ja już taki przypadek miałem - mechanik uparcie twierdził że mam walniętą
    cewkę i kazał kupić nową.
    Szczęka mu zjechała, jak się okazało że nowa również nie działa.

    Ale jakoś specjalnie nie naciskał żebym mu zapłacił za nieprawidłową
    diagnozę.