  • 21. Data: 2017-07-07 15:03:45
    Temat: Re: Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
    Od: p...@g...com

    Gdyby nie te kilkadziesiąt aut które się ustawiło prawidłowo można by się zastanowić
    ale faktycznie np Jaś Fasola mógłby tego nie ogarnąć :-)

  • 22. Data: 2017-07-07 18:08:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

    > klopot taki, ze nie wiadomo co w tym germanowie robic, widac ze w drugiej
    > czesci filmu ciezarowki po prawej zostawiaja pas awaryjny, ktory wlasnie
    > sluzyc ma sluzbom ratowniczym - a karetka leci srodkiem i ma problem,
    > chaos

    Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i prawym, a
    lewy
    pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.
    ---
    Nie bardzo, karetka musi jechać asfaltem a pojazdy mogą z drogi nawet
    zjechać

  • 23. Data: 2017-07-08 11:52:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 11:15, J.F. pisze:

    > No i skad obcokrajowiec ma wiedziec, ze tam takie przepisy ?

    Często na wiaduktach są informacyjne bannery z obrazkami, więc nie
    trzeba znać niemieckiego :)
    Poza tym jak widzisz lokalsów tak się ustawiających to robisz to co oni.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2017-07-08 13:19:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Aby skutecznie zablokować dojazd należy poruszać się korytarzem stworzonym
    >przez inne pojazdy

    Aby skutecznie dojechać do miejsca wypadku służby ratownicze powinny
    poruszać się pasem awaryjnym. Aszlochy z germanowa maja jednak kłopot z
    pojęciem "pas awaryjny"

  • 25. Data: 2017-07-08 13:20:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Wed, 5 Jul 2017 20:39:22 +0200, w
    <595d325c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <n...@d...pl> napisał(-a):

    >Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i prawym, a
    >lewy
    >pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.

    Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

  • 26. Data: 2017-07-08 13:48:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.07.2017 o 13:19, Ghost pisze:

    > Aby skutecznie dojechać do miejsca wypadku służby ratownicze powinny
    > poruszać się pasem awaryjnym. Aszlochy z germanowa maja jednak kłopot z
    > pojęciem "pas awaryjny"

    Pomijając czy to sensowne czy nie (imho sensowne - strażakom na
    awaryjnym będzie ciasno, a korytarz wyjdzie znacznie szerszy), to jak
    jesteś na wyjeżdzie u germańców, to trza sięstosować do germańskich
    przepisów i zwyczajów. A swoje przemyślenia na temat sensownosci ich
    zwyczajów motoryzacyjnych to można potem na grupy uskuteczniać, ale w
    realu lepiej się stosować do tambylczych praw i zwyczjów.

    Shrek

  • 27. Data: 2017-07-08 14:19:55
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 8 lipca 2017 13:20:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    https://youtu.be/l1UbZFYuPEE

  • 28. Data: 2017-07-08 14:20:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
    <5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <n...@d...pl>
    napisał(-a):

    > Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.

    Nie wszędzie jest awaryjny.

  • 29. Data: 2017-07-08 14:55:15
    Od: p...@g...com

    Kolejny imbecyl
    9181,kierowcy-zrobili-na-autostradzie-korytarz-ratun
    kowy-ale-ten.html#Czolka3Img

  • 30. Data: 2017-07-08 16:11:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jul 2017 05:55:15 -0700 (PDT), w
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > Kolejny imbecyl
    9181,kierowcy-zrobili-na-autostradzie-korytarz-ratun
    kowy-ale-ten.html#Czolka3Img

    Patrząc na to zdjęcie:
    69181.html?i=1
    Naczepy nie powinny mieć z tyłu belki zapobiegającej taki wjazdom?