  • 11. Data: 2012-10-09 17:25:15
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    news:k51dk3$39j$2@node1.news.atman.pl...

    > To akurat "dla sprawy" nie ma żadnego znaczenia;-)

    Ależ jak najbardziej ma. Udzieliłem odpowiedzi dokładnie w stylu Animki.

  • 12. Data: 2012-10-10 19:07:26
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-09 13:10, sklep pisze:

    > podłącz modem i tyle..... (ewentualnie trzeba napisać "darmowy" w
    > miejscu które znajdziesz w jednym z setki poradników. )

    Odesłałam wadliwy, przysłali mi nowy i też nie wiedziałam na początku,
    że trzeba wprowadzić hasło go google play. No i otworzył się sklep i od
    tamtej pory internet po Wi-Fi działa. Nie widzi natomiast modemu HSDPA
    Huawei E173-U2 z kartą Aero2. W komputerze działa, tylko internet
    niestety sporo wolniejszy, więc znowu korzystam z LAN-u.

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-10-10 19:17:43
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-09 16:49, Trybun pisze:

    > Jaki to tablet, tzn. czy ma moduł gsm/umts? Gdyby miał to nie potrzeba
    > Ci żadnego modemu - wkładasz kartę SIM i tablet sam w sobie jest modemem.

    Nie ma gniazda na kartę SIM tylko na kartę MicroSD. A modem musze
    podłaczać przez przejściówkę. Tablet nie widzi tego modemu z włozoną
    kartą Aero2, a w komputerze internet przez ten modem jest.
    http://pentagram.pl/produkty/tablety_pc/pentagram_ta
    b_7_0_p_5331

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-10-14 19:06:39
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-10 19:17, Animka pisze:

> [...]
    > podłaczać przez przejściówkę. Tablet nie widzi tego modemu z włozoną
    > kartą Aero2, a w komputerze internet przez ten modem jest.

    Ale to nie wyjaśnia tego dlaczego nie masz na nim wi-fi z routera... A
    co do podłączenia tego modemu - czy w ogóle jest jakaś reakcja tabletu
    na podpięcie modemu?

  • 15. Data: 2012-10-14 19:07:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-09 17:25, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Ależ jak najbardziej ma. Udzieliłem odpowiedzi dokładnie w stylu Animki.
    >
    > Pozdrawiam

    E tam..

  • 16. Data: 2012-10-14 23:57:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-14 19:06, Trybun pisze:

    b_7_0_p_5331

    > Ale to nie wyjaśnia tego dlaczego nie masz na nim wi-fi z routera... A
    > co do podłączenia tego modemu - czy w ogóle jest jakaś reakcja tabletu
    > na podpięcie modemu?

    Wi-Fi na tym tablecie działa. Przysłali mi drugi tablet, bo tamten był
    felerny. Nawet data się resetowała. Teraz internet śmiga szybko (przez
    Wi-Fi). Zainstalowałam parę ciekawych aplikacji. Musze przyznać, że to
    mi się bardziej podoba niż w komputerze. Nawet na klawiaturze Android
    pisze się szybciej, bo o wiele lepsza, wygodniejsza niż ta normalna-od
    komputera.
    Pan ze sklepu, w którym kupiłam ten tablet napisał mi, że modem z
    tabletem będzie działał, ale modem z kartą Aero2 -NIE i powinnam sobie
    kupić do tego modemu kartę z Play-a to tablet będzie działał. Modem
    mruga po podłączeniu, ale co mi z tego mrugania. O ja nieszczęśliwa,
    karta Aero2 się marnuje, bo do komputera mam szybki internet z kabla.

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-10-16 19:28:41
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-14 23:57, Animka pisze:

> [...]
    > mruga po podłączeniu, ale co mi z tego mrugania. O ja nieszczęśliwa,
    > karta Aero2 się marnuje, bo do komputera mam szybki internet z kabla.

    Też tak od razu pomyślałem że to może wada sprzętu.

    Ja musiałem zainstalować inną klawiaturę z Google Play. Te tabletowe
    oryginalne (Androida i Huweai ) mają za płaskie klawisze, w pisaniu
    poziomym jest to wada. Za to ta pobrane (Go Keyboard) jest nieomal idealna.

    Zaraz zaraz, tablet będzie działał z modemem, ale z modemem zawierającym
    kartę AREO2 to już nie? Coś tu mi nie pasuje.. Tabletowi jest wsio równo
    jaka karta znajduje się w modemie, skoro on jest z tym tabletem
    kompatybilny... Dla mnie wygląda na to że potrzebujesz jakiegoś programu
    do skonfigurowania tego modemu pod androida. Masz do niego jakąś płytkę
    ze sterownikami?

    Jeżeli ta karta u Ciebie leży nieużywana to może mi ją sprzedasz?

  • 18. Data: 2012-10-16 20:01:12
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-16 19:28, Trybun pisze:

> [...]
    > oryginalne (Androida i Huweai ) mają za płaskie klawisze, w pisaniu
    > poziomym jest to wada. Za to ta pobrane (Go Keyboard) jest nieomal idealna.

    Ja mam 2 klawiatury do wyboru. Nie testowałam jeszcze tej drugiej
    (oprócz klawiatury Opery).

    > Zaraz zaraz, tablet będzie działał z modemem, ale z modemem zawierającym
    > kartę AREO2 to już nie? Coś tu mi nie pasuje..

    No właśnie. Może dlatego, że tablet jest skonfigurowany na Sklep Play i
    Sklep Google?
    Dlatego karta Play z modemem Play'a będzie z tym tabletem działała? Tego
    nie wiem.

    Tabletowi jest wsio równo
    > jaka karta znajduje się w modemie, skoro on jest z tym tabletem
    > kompatybilny... Dla mnie wygląda na to że potrzebujesz jakiegoś programu
    > do skonfigurowania tego modemu pod androida.

    A telefony z androidem tez potrzebują specjalnego programu jak się ten
    modem podłączy? Aha, przeciez telefony mają modemy, więc może coś w tym
    jest- modem nie jest potrzebny.

    Masz do niego jakąś płytkę
    > ze sterownikami?

    Nie ma takiej potrzeby.

    > Jeżeli ta karta u Ciebie leży nieużywana to może mi ją sprzedasz?

    A niech leży, a Ty sobie sam kup w Aero za 20 zł :-)

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-10-17 08:33:08
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > kartę AREO2 to już nie? Coś tu mi nie pasuje.. Tabletowi jest wsio równo
    > jaka karta znajduje się w modemie, skoro on jest z tym tabletem

    Obsługa modemu przez tablet to jedno, obsługa karty przez modem to drugie.

    W przypadku Aero2 nie każdy modem radzi sobie z ich kartą.
    http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html

    > Jeżeli ta karta u Ciebie leży nieużywana to może mi ją sprzedasz?

    Kart Aero2 nie można odsprzedawać, są rejestrowane na konkretne osoby, za to
    każdy może sam ją sobie zamówić.

  • 20. Data: 2012-10-17 21:35:35
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Ja musiałem zainstalować inną klawiaturę z Google Play. Te tabletowe
    > oryginalne (Androida i Huweai ) mają za płaskie klawisze, w pisaniu
    > poziomym jest to wada. Za to ta pobrane (Go Keyboard) jest nieomal idealna.

    Znaczy, co - Go Keyboard sprawia, ze wyswietlacz w odpowiednich miejscach
    staje sie wypukly, czy po prostu nie wiesz co znaczy "plaski"?