  • 21. Data: 2012-10-18 20:19:49
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-17 08:33, Iksiński pisze:

    > W przypadku Aero2 nie każdy modem radzi sobie z ich kartą.
    > http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html

    Ten modem, który mam radzi sobie. W komputerze działa. Pół dnia
    testowałam na wszystkim, ale jednak przyzwyczajona jestem do szybszego
    internetu, więc modem z kartą Aero2 leży w szufladzie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-10-18 20:56:31
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-17 21:35, Andrzej pisze:

    > Znaczy, co - Go Keyboard sprawia, ze wyswietlacz w odpowiednich miejscach
    > staje sie wypukly, czy po prostu nie wiesz co znaczy "plaski"?

    Klawisze w Go są większe/wyższe.

  • 23. Data: 2012-10-18 20:57:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-16 20:01, Animka pisze:

    > Ja mam 2 klawiatury do wyboru. Nie testowałam jeszcze tej drugiej
    > (oprócz klawiatury Opery).

    Jak Ci odpowiadają to nie masz co kombinować z inną, choć Go Keyboard z
    tematem "Neon" jest boski;-)

    > No właśnie. Może dlatego, że tablet jest skonfigurowany na Sklep Play
    > i Sklep Google?
    > Dlatego karta Play z modemem Play'a będzie z tym tabletem działała?
    > Tego nie wiem.

    AREO2 to przesył w takim samym standardzie jak Play. Różnica to tylko
    taka że w Play jest dodatkowa częstotliwość 2100Mhz.

    > Tabletowi jest wsio równo
    >
    > A telefony z androidem tez potrzebują specjalnego programu jak się ten
    > modem podłączy? Aha, przeciez telefony mają modemy, więc może coś w
    > tym jest- modem nie jest potrzebny.

    Telefony mają fabrycznie zainstalowane sterowniki do modemu,
    użytkownikowi pozostaje tylko mała konfiguracja pod daną sieć. W swoim
    tablecie wyposażonym w moduł gsm i modem gsm/umts także mam już wszystko
    zainstalowane fabrycznie. A swoją drogą jestem ciekawy jak wygląda
    obsługa zewnętrznego modemu na tablecie.. Moim zdaniem bez jakiegoś
    programu dołączonego do modemu nie da się.

    > Masz do niego jakąś płytkę
    >
    > Nie ma takiej potrzeby.

    No to się zastanów, interesuje Ciebie podłączenie tego modemu pod
    tablet, czynie?

    > A niech leży, a Ty sobie sam kup w Aero za 20 zł :-)

    Gdyby to było takie proste jak zakup bułek to już pewnie taką kartę bym
    miał.

  • 24. Data: 2012-10-18 20:58:20
    Od: Trybun <r...@y...com>

> [...]
    > drugie.
    >
    > W przypadku Aero2 nie każdy modem radzi sobie z ich kartą.

    Domniemam że Animka ma modem który obsługuje Areo2.

    > Kart Aero2 nie można odsprzedawać, są rejestrowane na konkretne osoby,
    > za to każdy może sam ją sobie zamówić.
    >
    > Pozdrawiam

    Tak jest w regulaminie? Widziałem parę ogłoszeń na Allegro, z ofertami
    sprzedaży takich kart.
    Pewnie że może, jednak musi także mieć cierpliwość Eskimosa polującego
    na fokę,. W moim przypadku to stanie w kolejkach bankowych i całe inne
    zabiegi konieczne do pozyskania takiej karty są przeszkodą nie do
    przebrnięcia.

  • 25. Data: 2012-10-18 21:10:38
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    pytania.html

    > Domniemam że Animka ma modem który obsługuje Areo2.

    Odważne domniemanie w przypadku Animki... ;-)

    > Tak jest w regulaminie?

    Tak jest w regulaminie.

    Widziałem parę ogłoszeń na Allegro, z ofertami
    > sprzedaży takich kart.

    No to kup. Tylko potem nie płacz, jak sprzedawca zgłosi zagubienie karty,
    która zostanie zablokowana, on wyrobi sobie nową, a Ty zostaniesz z
    kawałkiem plastiku w ręku.

> [...]
    > fokę,. W moim przypadku to stanie w kolejkach bankowych i całe inne
    > zabiegi konieczne do pozyskania takiej karty są przeszkodą nie do

    Ktoś dziś jeszcze stoi w kolejkach bankowych? Ja od kilku lat takowej nie
    widziałem... ;-)
    Jeżeli wypełnienie krótkiego formularza i wysłania go pocztą oraz wykonanie
    dwóch przelewów przez internet jest dla Ciebie przeszkodą nie do
    przebrnięcia, to cóż... Mogę tylko współczuć kalectwa...

  • 26. Data: 2012-10-18 23:08:07
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 20:57, Trybun pisze:

    > Jak Ci odpowiadają to nie masz co kombinować z inną, choć Go Keyboard z
    > tematem "Neon" jest boski;-)

    Ja nic nie kombinuję. Zobaczyłam, zaczęłam pisać i jest super. Nawet nie
    wiem jak ta druga wyglada, nie chciało mi się sprawdzać. Nie ma
    internetu to i tablet mało używany. Mogę przez Wi-fi, ale i tak siedzę
    przy komputerze. Męczące jest dla mnie pisanie na normalnej klawiaturze
    - od komputera.

    > AREO2 to przesył w takim samym standardzie jak Play. Różnica to tylko
    > taka że w Play jest dodatkowa częstotliwość 2100Mhz.

    Moze ten tablet nie ma GSM 900, ja tego nie widzę. Jednak skoro
    obsługuje modemy 3G to i ten mój zalecany powinien działać. Modem mruga,
    ale nie instaluje się (tak jak na komputerze). Jest na tablecie opcja
    sieci komórkowe oraz wyszukaj sieci: automatycznie, ręcznie. Ale to
    raczej nie ma nic wspólnego.

> [...]
    > obsługa zewnętrznego modemu na tablecie.. Moim zdaniem bez jakiegoś
    > programu dołączonego do modemu nie da się.

    Na komputerze po podłączeniu pokazały się pliki do instalacji tego
    modemu Play (bez simlocka) to i na tablecie powinny sie pokazać. Trzeba
    tren modem podłączać przez przejściówkę na micro USB i nieciekawie to
    wyglada/wisi.

    > No to się zastanów, interesuje Ciebie podłączenie tego modemu pod
    > tablet, czynie?

    Interesuje, nawet pliki instalacyjne Play skopiowałam z komputera na
    tablet. Potem usunęłam, bo się nie instalowało. Ten modem to chyba nie
    na android'a, ale ja się nie znam.

    Bardzo proste! Przyślą Ci do domu.
    http://www.aero2.pl/faq.html#Answer1

    --
    animka

  • 27. Data: 2012-10-18 23:17:18
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 20:58, Trybun pisze:

> [...]

    Ktoś najpierw mówił, że Huawei E173-u będzie działal, ale nie
    powiedział, że z kartą Aero2 nie będzie działał, a ja taki modem już
    miałam kupiony.

    pytania.html

    W komputerze "śmiga" co prawda za wolno :D

> [...]
    > na fokę,. W moim przypadku to stanie w kolejkach bankowych i całe inne
    > zabiegi konieczne do pozyskania takiej karty są przeszkodą nie do

    Drukujesz zamówienie, wypełniasz, podpisujesz. Skanujesz.
    Skanujesz dowód. Wysyłasz do Aero2 także z dowodem zapłaty/kopią
    przelewu 20 zł.
    Czekasz na przesyłkę.

    --
    animka

  • 28. Data: 2012-10-20 12:03:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > No to kup. Tylko potem nie płacz, jak sprzedawca zgłosi zagubienie karty,
    > która zostanie zablokowana, on wyrobi sobie nową, a Ty zostaniesz z

    Ale co z tego ? Masz umowę ze sprzedawcą. Sieci nie zmusisz do niczego bo z
    nią umowy nie zawarłeś, ale sprzedawcę jak najbardziej. Poza tym możesz
    działać w imieniu swojego sprzedawcy.

  • 29. Data: 2012-10-20 12:08:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl>

    > Drukujesz zamówienie, wypełniasz, podpisujesz. Skanujesz.
    > Skanujesz dowód. Wysyłasz do Aero2 także z dowodem zapłaty/kopią przelewu
    > 20 zł.
    > Czekasz na przesyłkę.

    Za jakieś 30zł można kupić roczną kartę z 6GB transferu O.

  • 30. Data: 2012-10-27 18:11:16
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-18 23:08, Animka pisze:

> [...]
    > internetu to i tablet mało używany. Mogę przez Wi-fi, ale i tak siedzę
    > przy komputerze. Męczące jest dla mnie pisanie na normalnej

    Chyba każdy sprzęt z Androidem na pokładzie tak ma - klawiatura
    producenta sprzętu i ta systemowa. W moim wypadku obydwie (huwaieowska i
    androidowska) są mniej funkcjonalne od tej którą zainstalowałem ze
    sklepu Google. Jak dla mnie tablet jest najbardziej przydatny do
    nawigacji, wypraw do lasu i na ryby, a także do łóżka - można sobie
    leżeć w łóżku i serfować po necie, a także pograć w szachy itp. gierki.

> [...]
    > mruga, ale nie instaluje się (tak jak na komputerze). Jest na tablecie
    > opcja sieci komórkowe oraz wyszukaj sieci: automatycznie, ręcznie. Ale

    No nie ma innej możliwości - musi być jakiś program do tego modemu pod
    Androida. Inaczej przecież nie da się go skonfigurować - samo to że
    tablet go widzi nic nie daje.

> [...]
    > modemu Play (bez simlocka) to i na tablecie powinny sie pokazać.
    > Trzeba tren modem podłączać przez przejściówkę na micro USB i

    A co na ten temat piszą w instrukcji obsługi? Jeżeli ta papierowa
    dołączona do tabletu jest tylko taka wzmiankowa, to może spróbuj pobrać
    kompletną ze strony producenta.

    > Interesuje, nawet pliki instalacyjne Play skopiowałam z komputera na
    > tablet. Potem usunęłam, bo się nie instalowało. Ten modem to chyba nie
    > na android'a, ale ja się nie znam.

    Może na stronie producenta modemu albo tabletu są stery do modemu pod
    Androida?

    > Bardzo proste! Przyślą Ci do domu.
    > http://www.aero2.pl/faq.html#Answer1

    Widziałem tą stronę, i niestety - jak dla mnie jest to trochę za dużo z
    tym zachodu.