    From: "Karol5" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie? Pierwszeństwo czerwony.
    Date: Wed, 24 Oct 2018 20:53:53 +0200

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:5bd0a74c$0$512$65785112@news.neostrada.pl...

    > Od kiedy to popularność samochodu i położenie kierującego decyduje o
    > pierwszeństwie pojazdu?

    Weź Rozporządzenie o znakach i sygnałach drogowych.
    Przeczytaj co oznaczają znaki umieszczane przed wjazdem na rondo.

    Popularność samochodu, ani typ samochodu nie ma znaczenia.
    Zrobiłem takie założenie, bo na rysunku są tylko prostokąty.
    Bez tego założenia inni dyskutanci zaczęli by się czepiać.
    Gdy przeczytasz co oznaczają znaki to wszystko stanie się zrozumiałe.