eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcąRe: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "glang" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i9i9bb$jpo$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i9i9bb$jpo$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Date: Tue, 19 Oct 2010 08:38:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Lines: 24
    Message-ID: <4cbd3d01$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.49.149.78
    X-Trace: 1287470337 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27034 95.49.149.78:50447
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319160
    [ ukryj nagłówki ]

    > Niebawem będę zanabywał samochód, jak wiadomo, wad ukrytych może być masa,
    > wypadający guziki, przemakający dach, uszkodzone pasy na tylnych fotelach
    > czy inne pierdoły, których nie sposób zauważyć przy oględzinach. Zamierzam
    > wynegocjować przy podpisaniu umowy punkt, w którym sprzedający gwarantuje
    > zwrot pieniędzy za naprawę przy znalezieniu nieujawnionych/niezauważonych
    > przy sprzedaży uszkodzeń do okresu 1 miesiąc od sprzedaży. Ja, jako
    > człowiek uczciwy na 100% taki punkt bym zaakceptował jako sprzedawca, więc
    > myślę że jeśli ktoś nie odpicował fury na sprzedaż i ma czyste sumienie to
    > też nie będzie się bronił. Co myślicie ?
    >
    > Czy punkt mógłby brzmieć tak:
    > Paragraf 10. Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy za naprawę
    > elementu, który nie został wymieniony jako wadliwy w momencie sprzedaży w
    > wysokości średniej rynkowej ceny za naprawę w terminie 30 dni od daty
    > sprzedaży.

    nieeeee no trollll jak nic :))
    stary każdemu mówię przy sprzedazy co w aucie "piszczy". ale miesiąc przy
    używanym samochodzie?? dzień, dwa góra trzy to tak ale 30 dni?? przecież to
    dużo czasu. no chyba że dopiszesz że tylko w przypadku że nie prejedziesz
    nim więcej niz 500 km :)) no ale po co wtedy komu samochód :)))))))))
    pzdr
    GL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: