  • 11. Data: 2010-02-17 21:25:53
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:4b7b1d39$1@news.home.net.pl...

    > marzenia:)

    HP czy Dell w firmie robil przy mnie

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-03-01 23:03:44
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No i sam sobie wymienilem w obydwu laptopach te mod. chlodzenia.
    Robiac w domu zaoszczedzilem na serwisie w polsce ok 700zl , a serwisujac w
    sony 2500zl:)
    pozdro

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 13. Data: 2010-03-02 16:32:58
    Od: Oncek <c...@g...com>

    sam wymien, roboty na 15minut w wiekszosci modeli.

  • 14. Data: 2010-03-02 17:58:05
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Niestety w tym modelu to nie takie proste, a raczej nie szybkie, trzeba
    niestety wyjac cala plyte glowna z obudowy , no ale w sumie 2 laptopy
    robilem jakies 3h.

  • 15. Data: 2010-03-02 20:54:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-02 18:58, Jacek23 pisze:

    > Niestety w tym modelu to nie takie proste, a raczej nie szybkie, trzeba
    > niestety wyjac cala plyte glowna z obudowy , no ale w sumie 2 laptopy
    > robilem jakies 3h.

    Jak do tej pory tylko w Asusach, HP i IBMach spotakłem się z
    bezproblemową wymianą właściwie, no Acer czasami też, za to w Toshibie
    to prawie każdej musiałem całość demontować :)

  • 16. Data: 2010-03-02 20:55:01
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > HP czy Dell w firmie robil przy mnie

    Prawda.
    Specjalista z Della prosił o kawałek biurka, wyciągał set narzędzi i
    częsci zamiennych i robił on-the-fly.

    Notabene bardzo skutecznie :-)

    --
    AK

  • 17. Data: 2010-03-03 11:38:36
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 02 Mar 2010 21:55:01 +0100, Adam 'Adak' Kępiński
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Prawda.
    >Specjalista z Della prosił o kawałek biurka, wyciągał set narzędzi i
    >częsci zamiennych i robił on-the-fly.

    Żebyś się nie zdziwił następnym razem. Opisywałem tu Della XPS 1330 na
    gwarancji NBD któremu padł dysk. Dysk przywiózł kurier, infolinia
    twierdziła że tak ma być i mam sobie sam wymienić i odac kurierowi
    stary. O systemie na nowym dysku mogłem zapomnieć- musiałem kombinowac
    sam.

    Zdrówko