-
11. Data: 2010-02-17 21:25:53
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
news:4b7b1d39$1@news.home.net.pl...
>
>> Znajdz serwis który wymieni przy Tobie :)
>> Pozdrawiam
>
>
> marzenia:)
HP czy Dell w firmie robil przy mnie
--
Irokez
-
12. Data: 2010-03-01 23:03:44
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Jacek23" <j...@p...pl>
No i sam sobie wymienilem w obydwu laptopach te mod. chlodzenia.
Robiac w domu zaoszczedzilem na serwisie w polsce ok 700zl , a serwisujac w
sony 2500zl:)
pozdro
--
j...@p...pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
-
13. Data: 2010-03-02 16:32:58
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: Oncek <c...@g...com>
sam wymien, roboty na 15minut w wiekszosci modeli.
-
14. Data: 2010-03-02 17:58:05
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Jacek23" <j...@p...pl>
Niestety w tym modelu to nie takie proste, a raczej nie szybkie, trzeba
niestety wyjac cala plyte glowna z obudowy , no ale w sumie 2 laptopy
robilem jakies 3h.
--
j...@p...pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
> sam wymien, roboty na 15minut w wiekszosci modeli.
-
15. Data: 2010-03-02 20:54:29
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
W dniu 2010-03-02 18:58, Jacek23 pisze:
>
> Niestety w tym modelu to nie takie proste, a raczej nie szybkie, trzeba
> niestety wyjac cala plyte glowna z obudowy , no ale w sumie 2 laptopy
> robilem jakies 3h.
Jak do tej pory tylko w Asusach, HP i IBMach spotakłem się z
bezproblemową wymianą właściwie, no Acer czasami też, za to w Toshibie
to prawie każdej musiałem całość demontować :)
-
16. Data: 2010-03-02 20:55:01
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
> HP czy Dell w firmie robil przy mnie
Prawda.
Specjalista z Della prosił o kawałek biurka, wyciągał set narzędzi i
częsci zamiennych i robił on-the-fly.
Notabene bardzo skutecznie :-)
--
AK
-
17. Data: 2010-03-03 11:38:36
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
On Tue, 02 Mar 2010 21:55:01 +0100, Adam 'Adak' Kępiński
<a...@p...onet.pl> wrote:
>> HP czy Dell w firmie robil przy mnie
>
>
>Prawda.
>Specjalista z Della prosił o kawałek biurka, wyciągał set narzędzi i
>częsci zamiennych i robił on-the-fly.
Żebyś się nie zdziwił następnym razem. Opisywałem tu Della XPS 1330 na
gwarancji NBD któremu padł dysk. Dysk przywiózł kurier, infolinia
twierdziła że tak ma być i mam sobie sam wymienić i odac kurierowi
stary. O systemie na nowym dysku mogłem zapomnieć- musiałem kombinowac
sam.
Zdrówko