-
1. Data: 2010-02-16 19:05:41
Temat: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Jacek23" <j...@p...pl>
Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic , poprostu
wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat to
chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
Pozdrawiam.
--
j...@p...pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
-
2. Data: 2010-02-16 19:18:02
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
Dnia 16.02.2010 Jacek23 <j...@p...pl> napisał/a:
> Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
> Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
> bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
> Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic , poprostu
> wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat to
> chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
Po prostu poproś aby Ci stary oddali.
--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.
-
3. Data: 2010-02-16 19:18:46
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Jacek23" <j...@p...pl>
> Po prostu poproś aby Ci stary oddali.
>
no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
A moze stary i nowy jakos oznaczyc? Tylko co to da?
Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony
to powiedza ze nie prawda i juz:(
--
j...@p...pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
-
4. Data: 2010-02-16 19:19:56
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Jacek23" <j...@p...pl>
> Po prostu poproś aby Ci stary oddali.
>
no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony
to powiedza ze nie prawda i juz:(
--
j...@p...pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
-
5. Data: 2010-02-16 20:02:36
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: RyAn <r...@k...pl>
W dniu 16-02-2010 20:19, Jacek23 pisze:
>
>> Po prostu poproś aby Ci stary oddali.
>>
> no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
> A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
> Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony
> to powiedza ze nie prawda i juz:(
>
A ten moduł ma jakieś oznaczenia typu nr.seryjny ?
A może sam wymień ?
--
R.
-
6. Data: 2010-02-16 22:28:59
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Santana" <s...@i...pl>
Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
news:4b7aec86$1@news.home.net.pl...
> Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
> Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
> bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
> Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic ,
> poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat
> to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
Znajdz serwis który wymieni przy Tobie :)
Pozdrawiam
-
7. Data: 2010-02-16 22:33:28
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Jacek23" <j...@p...pl>
> Znajdz serwis który wymieni przy Tobie :)
> Pozdrawiam
marzenia:)
--
j...@p...pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
-
8. Data: 2010-02-17 10:50:03
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
Jacek23 pisze:
> Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
> Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie
> pazurami bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
> Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic ,
> poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma
> (akurat to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
> Pozdrawiam.
>
Podpisz sie markerem na nowym module :)
-
9. Data: 2010-02-17 16:53:46
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
Jacek23 pisze:
> Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
> Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie
> pazurami bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
> Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic ,
> poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma
> (akurat to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
> Pozdrawiam.
>
Nie masz nikogo znajomego co Ci to zrobi? Moduł chłodzenia to jakaś
filozofia nei jest... a skąd jestes?
-
10. Data: 2010-02-17 17:58:45
Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop) - SAM ZROB
Od: "Q" <n...@s...pl>
> Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
> Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
> bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
> Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic ,
> poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat
> to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
jezeli nie stracisz (lub juz straciles) gwarancje to _sam_ wymien;
mam cholernie zle doswiadczenia z serwisami laptopow,
zwlaszcza z autoryzowanymi, zwlaszcza samsunga,
ale musialem dac, bo laps byl na gwarancji:
laps (nowy) mial uszkodzona karte graficzna i chodzilo o jej wymiane;
najpierw policzyli se 150zl (czy wiecej) za zainstalowanie visty,
bo mialem "zainstalowane niezalecane do tego laptopa win xp i win 7"
(oczywiscie sterowniki do xp / 7 byly jawnie na stronie samsunga);
paczka przyszla do mnie po miesiacu telefonicznych przepychanek
i mowienia tym DEBILOM z serwisu SAMSUNGA
jak sprawdzic czy karta graficzna jest sprawna (czy nie)...
okazalo sie, ze w koncu _nie policzyli_ tej kasy za instalacje visty
(debile pewnie szukali jelenia)
i wg zalaczonego info wymienili cala plyte glowna - ciekawe czy to bylo
oplacalne w ogole?...
poza tym laptop byl od dolu ujebany od jakiegos bialego czegos
a klawiatura byla zle wlozona - cudem udalo mi sie ja wepchac do srodka
i wygladzic wszystkie niewypuklosci;
ogolnie nie polecam - poziom niekompetencji tych panow osiaga dno niepojete
dla przecietnego czytelnika tej grupy.