eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4f04b62d$0$1196$65785112@news.neostrada.pl>
    <je2dli$otg$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f04bc64$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <je2ek8$qf0$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f04be8d$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f04c9c8$0$1201$65785112@news.neostrada.pl>
    <je2k4e$3qm$1@usenet.news.interia.pl>
    <lomjx64t6lo0.ahdvh7h8mite$.dlg@40tude.net>
    <je4hgg$p45$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <je4hgg$p45$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Date: Thu, 5 Jan 2012 17:26:11 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 120105-1, 2012-01-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 20
    Message-ID: <4f05cf1f$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.55.135
    X-Trace: 1325780767 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1450 83.25.55.135:58876
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2425159
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:je4hgg$p45$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:lomjx64t6lo0.ahdvh7h8mite$.dlg@40tude.net...
    >
    >> Dokładnie takie są procedury np. Toyoty, każą wymieniać w takich
    >> przypadkach a nie klepać. Serwis trzyma sie procedur Toyoty. Klient
    >
    > Gdzie Toyoty, jakie toyoty, bo w przypadku toyoty w mojej rodzinie naprawa
    > była w ASO i było klepanie a było mocniej obdarte...
    >
    >> pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
    >> nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient
    >
    > dlatego na gwarancji robi się w ASO

    Kto robi, niech sobie robi, wolę nie mieć gwarancji na jakiś element, niż
    wywalić praktycznie nieuszkodzony na śmietnik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: