  • 1. Data: 2012-06-04 10:25:22
    Temat: Jak się teraz jeździ przez Kraków?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    W czwartek wybieram się na urlop w Pieniny (konkretnie Czorsztyn) Wyjeżdżam
    z Warszawy. Do Krakowa wiadomo. DK7/S7 ale mam pytanie, jak obecnie
    przejeżdża się przez Kraków? Nadal jak dawniej zachodnią obwodnicą przez A4
    czy jest już wschodnia obwodnica, bo słyszałem, że otworzyli w Krakowie
    jakiś kawałek S7 odchodzący od A4 po wschodniej stronie miasta. Przez miasto
    wolałbym się nie pchać. Wyjeżdżam koło 8 z Warszawy by być na obwodnicy
    Krakowa w godzinach ewentualnych procesji.

    Drugie pytanie - Jak jechać od Krakowa na Czorsztyn. Pchać się do Nowego
    Targu i dalej na DW969 czy lepiej odbić w Lubieniu na DW968 lub w Rabce na
    DK28? Dokąd jest dociągnięta S7 od Myslenic w stronę Nowego Targu? Dodam, że
    poza DK7 i DK47 nie znam dróg w tamtym rejonie, poza tym od dłuższego czasu
    tam nie byłem. Zależy mi na spokojnym, bezpiecznym i możliwie szybkim
    przejeździe.

    Z góry dzięki za sugestie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-06-04 16:56:40
    Temat: Re: Jak się teraz jeździ przez Kraków?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-06-04 10:25, Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    > obwodnicą przez A4 czy jest już wschodnia obwodnica, bo słyszałem, że
    > otworzyli w Krakowie jakiś kawałek S7 odchodzący od A4 po wschodniej
    Wariant A4 - jak nie chcesz przez miasto.
    Przyszła S7 - ma tylko wypustkę od A4 na północ nawet nie dochodzącą do
    Wisły :( - inwestycję, jako nie-E(u)rotyczną wstrzymano.

> [...]
    > Dodam, że poza DK7 i DK47 nie znam dróg w tamtym rejonie, poza tym od
    > dłuższego czasu tam nie byłem. Zależy mi na spokojnym, bezpiecznym i
    Kraków - Czorsztyn - IMHO optymalne:
    Zakopianką do Nowego Targu (2 pasy są do Lubnia, potem przez Naprawę
    Lubań do Chabówki tylko 1 - jak za dawnych czasów). Od Chabówki masz
    podjazd znów 2pasmówką.
    W taki dzień raczej nie ma co się doktoryzować nad wariantami
    szczególnie prowadzącymi przez małe miejscowości.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2012-06-04 21:49:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 10:25:22 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

> [...]
    > wolałbym się nie pchać. Wyjeżdżam koło 8 z Warszawy by być na obwodnicy
    > Krakowa w godzinach ewentualnych procesji.

    To jedź klasycznie, przez A4. Obwodnica S7 jest tylko w niewielkim
    fragmencie czynna i niewiele Ci pomoże.

    > Drugie pytanie - Jak jechać od Krakowa na Czorsztyn. Pchać się do Nowego
    > Targu i dalej na DW969 czy lepiej odbić w Lubieniu na DW968 lub w Rabce na
    > DK28? Dokąd jest dociągnięta S7 od Myslenic w stronę Nowego Targu?

    Do Lubnia.

    > poza DK7 i DK47 nie znam dróg w tamtym rejonie, poza tym od dłuższego czasu
    > tam nie byłem. Zależy mi na spokojnym, bezpiecznym i możliwie szybkim
    > przejeździe.

    Jesli na zapiekance nie będzie za dużego ruchu, to leć Zapiekanką do Targu.

    --

  • 4. Data: 2012-06-05 08:07:44
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    wiadomości news:c1.01.3W5mtx$1Fw@mike.oldfield.org.pl...

> [...]
    > fragmencie czynna i niewiele Ci pomoże.

    > Do Lubnia.

    > Jesli na zapiekance nie będzie za dużego ruchu, to leć Zapiekanką do

    Dzięki za pomoc. Mam już jasność w sprawie trasy. Jak będzie ruch duży
    odbijam w Lubniu, a jak mały odbijam w Nowym Targu.
    Pozdrawiam.