  • 21. Data: 2017-09-08 20:41:22
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Właśnie jesteśmy świadkami ostatków jeśli chodzi o halogeny w nowych
    > samochodach. Nowe samochody, które wyjeżdżają na drogi teraz mają już w
    > większości pełne LEDy i od przyszłego roku spodziewam się, że halogeny w
    > nowych samochodach będą tylko na specjalne zamówienie.
    >
    > Jeśli gwarancja nie obejmuje, to jakie koszta?

    Jak przepalone światło ma decydować czy na auto stać czy nie, to może
    jednak krok wstecz i jeszcze raz się zastanowić czy nowe? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2017-09-08 20:45:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jak się kiedyś przy okazji dopytywałem to twierdzili, że nie można
    > napełniać starym bez wymiany czegoś (nie pamiętam czego). Da się tak 1:1?

    Mnie mechanik mówił, że tak robi. Może czegoś mi nie dopowiedział, ale
    na chłopski rozum, to jedyne miejsce gdzie mogłoby to mieć znaczenie to
    sprężarka, bo musi mieć olej w czynniku do smarowania.

    Ale ja bym prędzej obstawiał dostępność tego starego czynnika. Lut
    ołowiowy też zakazali już dawno, a ciągle da się kupić w zasadzie bez
    problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2017-09-08 21:04:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-08 o 20:22, RadoslawF pisze:

    > Przy okazji niech się zainteresuje co ten czynnik pracujący w
    > klimatyzacji może z nim zrobić w przypadku pożaru.

    Nie bójcie się Panowie. Posługując się konfiguratorem skorzystałem z
    opcji wyposażenia dodatkowego pt. "możliwość rezygnacji ze standardowej
    klimatyzacji" w cenie 0 zł :-)

  • 24. Data: 2017-09-08 21:15:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 21:04 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Nie bójcie się Panowie. Posługując się konfiguratorem skorzystałem z
    > opcji wyposażenia dodatkowego pt. "możliwość rezygnacji ze standardowej
    > klimatyzacji" w cenie 0 zł :-)

    To jaką masz?
    Bo nie uwierzę, że można kupić pasata bez klimy...

    TG

  • 25. Data: 2017-09-08 21:39:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > To jaką masz?
    > Bo nie uwierzę, że można kupić pasata bez klimy...

    Nie bądź człowiekiem małej wiary :-)
    Można kupić nowy samochód bez klimatyzacji.
    Coś mi się obiło o uszy, że jest to wymóg na rynku UE.

  • 26. Data: 2017-09-08 21:43:34
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 8 Sep 2017 20:36:52 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:

    >starym 410

    A co to jest "410"? Chyba chodzi o R134a? Nie da się tak bez niczego
    nabić instalacji R1234yf czynnikiem R134a. Ni wszystkie sprężarki mogą
    pracowac na starym czynniku, inny olej jest stosowany, końcówki
    serwisowe są inne (ale to akurat najmniejszy problem).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 27. Data: 2017-09-08 21:46:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 21:39 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Nie bądź człowiekiem małej wiary :-)
    > Można kupić nowy samochód bez klimatyzacji.
    > Coś mi się obiło o uszy, że jest to wymóg na rynku UE.

    No nieźle, kto by pomyślał. Ale jaki jest sen kupowania nowego auta bez
    klimy?
    To nie lepiej wozić się taksówką? - wyjdzie taniej i komfort
    porównywalny...

    TG

  • 28. Data: 2017-09-08 21:48:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 21:46 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > klimy?
    > To nie lepiej wozić się taksówką? - wyjdzie taniej i komfort

    Miało być:
    Ale jaki jest sen kupowania nowego auta klasy pasata bez
    klimy?

    TG

  • 29. Data: 2017-09-08 22:07:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Są teraz ubezpieczenia od szyb.
    Kiedyś będa od lamp :(

  • 30. Data: 2017-09-08 22:10:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Miało być:
    > Ale jaki jest sen kupowania nowego auta klasy pasata bez
    > klimy?

    Nie ma sensu doszukiwać się w tym sensu :-)
    Czasami człowiek ma chęć zrobić coś i to robi :-)

    P.S. Jeśli o mnie chodzi, to się zdecydowałem w końcu na Golfa kombi.