  • 31. Data: 2017-09-08 22:15:17
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 22:10 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > P.S. Jeśli o mnie chodzi, to się zdecydowałem w końcu na Golfa kombi.

    Golf to inna kategoria, tam to i pewnie tylne szyby można jeszcze zamówić
    z korbami :-)
    Myślałem, że ciągle piszesz o tym pasacie.

    TG

  • 32. Data: 2017-09-08 22:40:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Golf to inna kategoria, tam to i pewnie tylne szyby można jeszcze
    > zamówić z korbami :-)
    > Myślałem, że ciągle piszesz o tym pasacie.

    Z tylnymi szybami na korbę może być problem. W konfiguratorze Golfa nie
    ma takiej opcji nawet dla Trendline :-(
    Być może to kolejny wymysł UE ;-)

  • 33. Data: 2017-09-08 23:17:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 22:40 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Z tylnymi szybami na korbę może być problem. W konfiguratorze Golfa nie
    > ma takiej opcji nawet dla Trendline :-(
    > Być może to kolejny wymysł UE ;-)

    W przypadku golfa takie oszczędności są dla mnie jak najbardziej
    zrozumiałe.
    Golf, zwłaszcza kombi to ma być ekonomiczny, praktyczny samochód. Bez
    klimy, ledów, czy elektryki szyb będzie nadal wyśmienicie spełniał swoje
    zadanie.
    Pasat to auto komfortowe, wyższej klasy, w niektórych kręgach prestiżowe.
    Po co kupować komfortowe auto bez klimy, kiedy można mieć tańszego golfa?
    - to wydawało mi się bezsensu.
    Ale jest tak jak piszesz, w przypadku zakupu auta czasami racjonalne
    myślenie schodzi na dalszy plan :-)

    TG

  • 34. Data: 2017-09-08 23:18:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-08 o 22:07, Bolko pisze:

    > Są teraz ubezpieczenia od szyb.
    > Kiedyś będa od lamp :(

    Za parę lat, jeśli nie miesięcy będą tańsze zamienniki tych lamp.
    Podobnie jak teraz do Avenisa T25 mam w intercarsie wybór 5 pasujących
    lamp różnych firm. Jak pojawią się zamienniki, to cena oryginału też
    trochę zejdzie. Szroty też będą nadal funkcjonować.
    Pamiętam, jak byłem mały jechałem z ojcem i jego kumplem Fiatem 125 p.
    na Mazury. Przez całą drogę gadali o tym, jakie to nowe samochody są
    beznadziejne, w porównaniu do starych. Bo nic się nie da naprawić, tylko
    trzeba wymieniać cały element, bo materiały są coraz gorsze, jakość
    niższa itd. :-)

  • 35. Data: 2017-09-08 23:35:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Mnie mechanik mówił, że tak robi. Może czegoś mi nie dopowiedział, ale
    > na chłopski rozum, to jedyne miejsce gdzie mogłoby to mieć znaczenie to
    > sprężarka, bo musi mieć olej w czynniku do smarowania.
    >
    > Ale ja bym prędzej obstawiał dostępność tego starego czynnika. Lut
    > ołowiowy też zakazali już dawno, a ciągle da się kupić w zasadzie bez
    > problemu.

    Do elektroniki dla wojska i dla służby zdrowia zakaz nie obowiązuje.
    Więc kupić można.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2017-09-09 00:59:10
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-09-08 21:35, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Do elektroniki dla wojska i dla służby zdrowia zakaz nie obowiązuje.
    > Więc kupić można.

    Do lutowania ręcznego też nie.

  • 37. Data: 2017-09-09 01:01:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Sep 2017 02:25:38 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > 1 dzien po gwarancji musisz wybulic 2 tysie za lampe :-)

    Dwa tysie za lampę? Mówimy o Cinqiecento? ;)

  • 38. Data: 2017-09-09 01:07:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Sep 2017 12:36:53 +0200, viktorius napisał(a):

    > Dobra, może się nie przepali ;)
    > Ale w przypadku zwykłej stłuczki parkingowej (bardzie prawdopodobnej niż
    > spalenie leda), gdy do wymiany zderzak+lampa, idziemy w grube tysiące. A
    > potem płacz, że firmy ubezpieczeniowe podnoszą stawki, skoro takie chore
    > ceny dość podatnych na uszkodzenie w każdej stłuczce elementów.

    Ceny tych elementów są chore właśnie dlatego, że kupują je głównie klienci
    którzy mówią że dla nich "cena nie gra roli", bo właśnie przyszli
    zlikwidować szkodę z AC/OC.

    Jeszcze warto zapytać o rabat dla klienta marki - bo bywają.
    Chodzi o to żeby te chore ceny pozostały dla tych którym "cena nie gra
    roli", a jak klient przychodzi kupić za swoje to dostanie rabat żeby po
    usłyszeniu ceny nie uciekł w stronę najbliższego szrotu ;)

  • 39. Data: 2017-09-09 05:48:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzilem. Szybka do reflektora do cienkiego kosztuje 15 zyli a cala lampa osiem
    dych. Za cene przecietnej lampy z przecietnego wspolczesnego samochodu mozna kupic
    cienkiego w dobrym stanie. A za lampe z lepszego ze trzy jezdzace cienkie sie kupi. I
    chuj ze moj cienki pali dyche w miescie. Za cztery tysie za lampe moge kupic prawie
    tysiac litrow paliwa i jezdzic na nim kilka lat.

  • 40. Data: 2017-09-09 08:50:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > W przypadku golfa takie oszczędności są dla mnie jak najbardziej
    > zrozumiałe.

    Nie ma żadnych oszczędności.
    Cena auta z klimatyzacją, czy bez jest taka sama co do grosza.

    Powinni tego zabronić!
    (Passata bez klimy)
    ;-)