  • Data: 2017-09-27 07:23:15
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Sep 2017 21:44:32 +0200, J.F. wrote:

    > Nive ?

    Oj nie, Niva - nawet za nowości - tyle nie kosztowała :)
    Mowa o Dusterze. Dla pełnej uczciwości muszę jednak dodać że a) to
    samochód który nie kupiłem dla siebie (bo ja mam Nivę więc po co mi
    cokolwiek innego), tylko dla żony. A cena jak teraz patrzę teraz na kurs
    euro jednak nie była "prawie 90k", a raczej "prawie 80k". 77 dla
    ścisłości.

    > Nie widze przeszkod

    Ano ja też nie, ale jako że afera się zrobiła to doszedłem do wniosku że
    należałoby naświetlić pełen obraz. Chyba jakaś różnica kulturowa musiała
    nastąpić, że się tak ludzi zbulwersowali o tą całą klimatyzację.

    > P.S. Co to sa "srednie gory" ? Bielsko-Biala, Zakopane, podnóże Alp,
    > Mexico City ?

    Żadne z powyższych :)
    Centralna Francja. Trochę ponad 300 km na zachód od Genewy.

    Mateusz