  • Data: 2017-09-26 18:56:12
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2017 o 18:25 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > To jest oczywiste.
    > Co nie znaczy że się nie jeździło autami bez klimy i to grubo więcej niż
    > rzeczone 140.
    > Więc nadal nie wiem co chciałeś wtedy napisać....

    Chciałem napisać to co napisałem :-)
    Aut więcej, prędkości większe, średnia temp na świecie rośnie :-) - trzeba
    minimalizować ryzyko wypadków zapewniając lepszy komfort kierowcom.
    Czy tego chcą - czy nie (bo słabo u nich z wyobraźnią).
    Każda duperela pomaga. W poprzednim aucie miałem szyby termiczne ale nie
    warstwowe.
    W obecnym mam termiczne, akustyczne, warstwowe. Na jazdach testowych - bez
    różnicy, pewnie jakieś wyciąganie kasy.
    Jak pojechałem w tym roku na południe to po dniu jazdy od razu czułem
    różnicę. Mimo ciemnego ubrania nie "nagrzewałem się". Było mi komfortowo.
    W poprzednim aucie słońce prażyło, klima mroziła, po całym dniu jazdy
    byłem tym zmęczony, mimo zimna w kabinie, "lepiłem się". W nowym aucie
    czułem się jakbym siedział w przyjemnym cieniu.
    Druga sprawa - szyby warstwowe i lepsze uszczelki w drzwiach - praktycznie
    zero męczących szumów od powietrza - kolejny duży plus. Takie "drobnostki"
    znacząco podnoszą bezpieczeństwo bo zmniejszają zmęczenie i dekoncentrację
    kierowcy.
    Świadomy wybór nowego auta osobowego bez klimy (jeśli nie wynika z
    ekonomii, przymusu) to głupota.

    TG