-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak się przepali LED, to co?
Date: Sat, 23 Sep 2017 22:05:50 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <oq6eqt$sb3$1@node2.news.atman.pl>
References: <ootlrq$8pt$1@node2.news.atman.pl> <oourl1$rcc$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<o...@l...harvard.local>
<ooutf4$ei1$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<oouv83$g5l$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local> <op02vh$v8$1@node1.news.atman.pl>
<op573u$adc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<f...@g...com>
<op5nfa$hes$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59b6c64c$0$10186$426a34cc@news.free.fr>
<op6inc$bob$2@node2.news.atman.pl>
<59b6d07f$0$7164$426a34cc@news.free.fr> <opgk93$o3t$1@dont-email.me>
<oq3dee$4ai$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<oq3o5a$usd$2@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: d209-231.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1506197149 29027 109.173.209.231 (23 Sep 2017 20:05:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Sep 2017 20:05:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170922-6, 22.09.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615177
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23-09-2017 o 15:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .09.2017 o 21:26 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
>
>> W dniu 22-09-2017 o 19:07, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>>
>>
>>> Kiedyś (gdy królowały auta bez klimy) nikt nie jeździł po drodze
>>> 140km/h.
>>
>> ?????
>> Byłem takim autem (Alfa 146) na Lazurowym Wybrzeżu i we Włoszech czy
>> w Chorwacji.
>> Fakt - rzadko na autostradach zwalniałem do 140.
>>
>> Ale nie wiem czy dokładnie o to Ci chodziło.....
>
> Nie o to. Taraz mamy dozwolone w PL 140km/h. Wtedy ile było?
130.
> ile było aut na drogach?
Mniej.
> - 140 przy obecnym ruchu wymaga sporej
> koncentracji. Trudno ją osiągnąć w aucie bez klimy przy 35 st. w cieniu.
Ale odnieś się do tego co zacytowałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.17 22:18 Akarm
- 24.09.17 10:22 s...@g...com
- 24.09.17 11:00 Budzik
- 24.09.17 12:14 J.F.
- 25.09.17 14:41 J.F.
- 25.09.17 15:33 ddddddddddddd
- 25.09.17 15:39 ddddddddddddd
- 25.09.17 17:01 J.F.
- 25.09.17 17:59 re
- 25.09.17 20:01 Budzik
- 25.09.17 20:34 Tomasz Gorbaczuk
- 25.09.17 20:40 Tomasz Gorbaczuk
- 26.09.17 10:17 Mateusz Viste
- 26.09.17 16:35 J.F.
- 26.09.17 18:25 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=