  • Data: 2017-09-15 15:23:41
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2017 o 19:05, Mateusz Viste pisze:

    > Witam imiennika!
    >
    > To też nie jest tak - klimatyzacji we własnym samochodzie nigdy nie
    > miałem, ale jeździłem samochodami z klimą wielokrotnie (służbowe,
    > wynajęte, pożyczone itp). Czym jest klimatyzacja wiem, i jakoś nigdy mnie
    > to nie zachwyciło.

    może dlatego, że uważałeś ją za zbędną i nie włączałeś :)
    Dla mnie klima jest niezbędna, bo:
    1) w upały nie da się jeździć a tym bardziej stać w korkach bez niej
    (nawet w sypialni w domu zainstalowałem klimę) O schłodzeniu auta po
    postoju Budzik wspomniał.
    2) po kilkuset kilometrowej trasie bez klimy musisz odpoczywać 5x
    dłużej/ musisz robić więcej przerw.

    Łukasz