  • Data: 2017-09-12 12:11:05
    Temat: Re: Jak się przepali LED, to co?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >wiek?

    Niekoniecznie

    >Też kiedyś tak miałem kiedyś zawsze było szybciej

    Kiedys naprawde bylo szybciej, teraz ruch taki, ze nie wyprzedzisz ...
    na szczescie przybywa autostrad.

    >ale jak teraz widzę >3 aut przed sobą do wyprzedzenia to macham ręką.

    U mnie zalezy jeszcze od odleglosci od domu.
    Jak widze przed soba sznurek 10 czy wiecej aut, wiem, ze na tej drodze
    to wyprzedzanie zajmie wiele minut i km ... i juz dojade do miasta :-)
    I dzieki paru ryzykownym wyprzedzaniom bede 10 aut blizej swiatel ...
    2 minuty znaczy sie, albo i nie :-)
    I odpuszczam.
    Jest co prawda szansa, ze wyprzedze je wszystkie ... i dojade do
    nastepnego sznurka, dzieki czemu zarobie .. minute.
    Nadal sie nie oplaca.

    Ale 3 minuty na 30, to jest 10%, jakbym jechal 8h, to jest sie o co
    bic ...

    Tym niemniej - jest okazja, trzeba wyprzedzac. Pozniej zaowocuje.
    A niewykorzystane okazje sie zemszcza :-)

    J.