  • 51. Data: 2009-11-09 23:24:19
    Temat: Re: Jak sie pozbyc takiej dystorsji?
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 09 of Nov 2009 22:50, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "J.F." 4...@4...com

    > Ocynkowanej? Czy kwasówki? ;)

    > A ten fundament jest zakopywany do mostu na jaką głębokość? ;)

    > No, nie wiem... Ja zwykle mosty oglądałem od dołu. ;)

    A tak coś czułem, żeś kloszard :-P

    PS I co, widać te nakrętki od spodu?

    --
    nb

  • 52. Data: 2009-11-10 00:36:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nb" hda8b3$eq2$...@n...dialog.net.pl

    > A tak coś czułem, żeś kloszard :-P

    Czytałem niemal 10 lat temu o urządzeniach do digityzacji zapachu,
    ale ja nie mam takich. Nawet jeśli Ty masz urządzenie zamieniające
    taki zapis na zapach -- nie możesz czuć mego zapachu.
    Tak sądzę. :)

    Mam dwa samochody i dwa mieszkania. Być może nawet
    trzy -- jeśli pewna Królewna nie zgłosi się po spadek. :)
    Starą pannę Mercedes bym najchętniej oddał w dobre ręce. :)

    > PS I co, widać te nakrętki od spodu?

    Nie zwróciłem uwagi. Być może naprawdę są na wierzchu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2009-11-10 07:24:38
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > obróbkę http://leszekc.w.tkb.pl/kros/dowspuda/_MG_7340.JPG
    dla jasności zapytam ...
    To jest przyklad na to JAK NIE NALEZY uzywac PS?

  • 54. Data: 2009-11-10 08:06:28
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moze ktos zna sposob jak sie tego pozbyc? ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/dystor.jpg

    Dobre ;)
    Ale i tak na zdjęciach ten most wychodzi całkiem płasko. Przejeżdzając po nim
    jest wrażenie większej krzywizny :)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 55. Data: 2009-11-10 10:27:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "J.F." 4...@4...com
    > Ocynkowanej? Czy kwasówki? ;)

    Przy tej grubosci bez znaczenia - widziales kiedys zeby szyna
    przerdzewiala ? :-)

    > A ten fundament jest zakopywany do mostu na jaką głębokość? ;)

    Sruby zalane w przeslo w trakcie jego budowy.
    No chyba ze zapomnieli, wtedy wiercic na wylot, most gruby nie jest
    :-)

    http://miastowroclaw.blox.pl/2008/08/Most-Milenijny.
    html

    Sprawdzic poziomica ?

    J.

  • 56. Data: 2009-11-10 10:42:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > "nb" hda8b3$eq2$...@n...dialog.net.pl
    >
    > Mam dwa samochody i dwa mieszkania. Być może nawet
    > trzy -- jeśli pewna Królewna nie zgłosi się po spadek. :)

    I wszystkie pod mostem ? :-)

    J.

  • 57. Data: 2009-11-10 10:56:06
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > Sruby zalane w przeslo w trakcie jego budowy.
    > No chyba ze zapomnieli, wtedy wiercic na wylot, most gruby nie jest :-)
    Raczej nie zapomnieli, a wersja na wylot raczej odpada. Słupy są na środku
    pomiędzy pasami ruchu. W najcieńszym miejscu jest tam 3,5 metra grubości. ;-)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 58. Data: 2009-11-10 11:25:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." hdbg28$b15$...@n...onet.pl

    > I wszystkie pod mostem ? :-)

    W pewnym sensie tak -- można znaleźć dużo mostów zawieszonych
    wyżej niż moje mieszkania. Na przykład w Tybecie są mosty
    wiszące niemal nad każdym mieszkaniem polskim. :) Ale nie
    tęsknię do Tybetu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2009-11-10 11:26:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." hdbf5o$7u4$...@n...onet.pl

    > Przy tej grubosci bez znaczenia - widziales kiedys zeby szyna przerdzewiala ? :-)

    Możę szyny mają antykorozyjny skład chemiczny?

    > Sruby zalane w przeslo w trakcie jego budowy.
    > No chyba ze zapomnieli, wtedy wiercic na wylot, most gruby nie jest :-)

    Aha.

    > http://miastowroclaw.blox.pl/2008/08/Most-Milenijny.
    html

    > Sprawdzic poziomica ?

    Waserwagą?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 60. Data: 2009-11-10 11:28:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojtekk" hdbggq$oki$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Raczej nie zapomnieli, a wersja na wylot raczej odpada. Słupy są na środku pomiędzy
    pasami ruchu. W najcieńszym miejscu jest tam
    > 3,5 metra grubości. ;-)

    Hm... Trzeba by długich wierteł... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'