  • 21. Data: 2009-11-09 12:37:04
    Temat: Re: Jak sie pozbyc takiej dystorsji?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Uran, ale szansa usunięcia najbliższej okolicy (nie tylko mostu) jakby
    > rośnie :)

    Jak się zsynchronizujesz to nawet z przysłoną 100 zrobisz zdjęcie,
    światła będzie dość. Jak będziesz stał blisko to światło będzie dość
    rozproszone, a nie punktowe, tak jakbyś dał softbox 40x40 cm.

    wer

  • 22. Data: 2009-11-09 13:03:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." hd8vpm$43n$...@n...onet.pl

    > Niekoniecznie. Jak pomyslec ze przykrecane do podloza .. to ktos zamowil z
    prostopadla podstawa, i tak przykrecil.

    Do podłoża powiadasz... Tak po prostu -- przykręcane ,,do podloża''. ;)
    Słup wysoki na 10 metrów przykrecony pięcioma śrubami ,,do podłoża''. ;)

    MSPANPS

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2009-11-09 13:04:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Smith" hd917o$ob4$...@n...news.atman.pl

    > Przecież o to właśnie chodzi, żeby wyczyścić kadr. ;-)

    Można bez TIRów -- wystarczy wykadrowanie... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-11-09 13:23:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-09 13:37:04 +0100, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Jak się zsynchronizujesz to nawet z przysłoną 100 zrobisz zdjęcie,
    > światła będzie dość. Jak będziesz stał blisko to światło będzie dość
    > rozproszone, a nie punktowe, tak jakbyś dał softbox 40x40 cm.

    Taaa, a materiałem rejestrującym będzie asfalt... Poziom artystowości
    nawet lepszy niż na gumie.

    de Fresz

  • 25. Data: 2009-11-09 13:29:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Nov 2009, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Uran, ale szansa usunięcia najbliższej okolicy (nie tylko mostu) jakby rośnie
    > :)

    Usuwanie to tylko 235 ;)
    No to nie używać tak lekkich a niebezpiecznych substancji, skoro można
    (tylko mi nie pisać, że kogoś nie stać) użyć osmu albo irydu :)
    (największa liczba atomowa nie oznacza osiągania największych gęstości,
    liczy się jeszcze rozkład w krysztale, czyli "wygląd siatki",
    no i odległość między atomami).

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2009-11-09 13:48:07
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    de Fresz wrote:

    > Taaa, a materiałem rejestrującym będzie asfalt... Poziom artystowości
    > nawet lepszy niż na gumie.

    Hmm, jeśli wziąć asfalt tak z 15x3 metry, taka fajna panoramka, to
    będzie taka rozdzielczość, że przeskoczy nawet Linhoffa :)

    wer

  • 27. Data: 2009-11-09 13:51:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-09 14:48:07 +0100, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Hmm, jeśli wziąć asfalt tak z 15x3 metry, taka fajna panoramka, to
    > będzie taka rozdzielczość, że przeskoczy nawet Linhoffa :)

    Szkoda tylko, że jednobitowa.

    de Fresz

  • 28. Data: 2009-11-09 14:12:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

    > Szkoda tylko, że jednobitowa.

    Coś mi się widzi, że cała emulsja odparuje. ;-)

    --
    Mirek

  • 29. Data: 2009-11-09 14:38:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    John Smith pisze:

    > Coś mi się widzi, że cała emulsja odparuje. ;-)

    Trzeba osłonić jakimś filtrem :P

  • 30. Data: 2009-11-09 14:53:22
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-09 15:38:18 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Trzeba osłonić jakimś filtrem :P

    Właśnie filtrem będzie przedmiot obrazowany. No, takim dość
    krótkotrwałym, ale do utrwalenia powinien wystarczyć.

    de Fresz