  • 31. Data: 2015-12-14 18:33:05
    Temat: Re: Jak się dziś robi radio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    >w 21 wieku robi sie tak:
    >http://blog.nutsfactory.net/wp-content/uploads/2014
    /05/RDA5802E.pdf

    A tak sie robi, czy sie jednak bierze najtanszy uklad analogowy ?

    To "Confidential" nie nastraja optymistycznie :-)

    J.

  • 32. Data: 2015-12-14 20:20:21
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 18:33, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A tak sie robi, czy sie jednak bierze najtanszy uklad analogowy ?
    >
    > To "Confidential" nie nastraja optymistycznie :-)

    To brać inne np. Si4703.

    --
    Michał

  • 33. Data: 2015-12-14 20:25:16
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 18:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    05/RDA5802E.pdf

    > A tak sie robi, czy sie jednak bierze najtanszy uklad analogowy ?

    I jego drogie otoczenie?

    > To "Confidential" nie nastraja optymistycznie :-)
    >
    > J.

    To brać inne np. Si4703.

    --
    Michał

  • 34. Data: 2015-12-14 20:42:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w wiadomości grup

    >I jego drogie otoczenie?

    >To brać inne np. Si4703.

    No coz - moze sie stosuje w telefonach i radiach samochodowych, ale w
    sklepach wiele takich na galke, to chyba jednak co innego w srodku :-)

    J.

  • 35. Data: 2015-12-14 21:51:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 13 Dec 2015 09:25:54 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

> [...]
    montazu/Zestawy

    >Taki rozdrobniony na początek? Można poznać bloki odbiornika
    >ale może się skończyć na "pozwól tata zobaczy dlaczego nie gra".
    >
    >Może zróbcie taki na początek. Nie trzeba kitu.
    >
    >http://asterion.almadark.com/wp-content/uploads/201
    0/01/esquema-tda7000.jpg

    >https://youtu.be/G53dOQQNxWk

    I co on soe przy tym NAUCZY?

    A.L.

  • 36. Data: 2015-12-14 23:47:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    A.L. pisze tak:

    10/01/esquema-tda

    > I co on soe przy tym NAUCZY?
    >
    > A.L.

    Nou jAk SIE dZiś roBi raDiO

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 37. Data: 2015-12-15 01:14:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 14 Dec 2015 23:47:25 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    010/01/esquema-tda

    >Nou jAk SIE dZiś roBi raDiO

    Doopy zawracanie. Nauczy sie lutowac

    A.L.

  • 38. Data: 2015-12-15 08:31:44
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-12-14 o 20:25, Michał Lankosz pisze:

    > I jego drogie otoczenie?

    > To brać inne np. Si4703.

    Tak sobie patrzę... może to i fajne. Ciekaw jestem jak to reaguje na
    solidny sygnał na wejściu... Tzn czy rzeczywiście nie ma żadnego filtru
    na początku toru? Reszta też jest interesująca, ale 25dB separacji
    kanałów to jakoś specjalnie wiele nie jest.

    Pozdrawiam

    DD

  • 39. Data: 2015-12-15 09:47:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >na początku toru? Reszta też jest interesująca, ale 25dB separacji
    >kanałów to jakoś specjalnie wiele nie jest.

    Mam na stole jakies tanie radyjko, AEG made in china, galka strojony,
    i obok niezbyt silny nadajnik - i cuda sie dzieja (kiedys pisalem).
    Wiec brak filtru wejsciowego niewiele szkodzi :-(

    Zreszta na zakresie UKF to on chyba taki sobie byl

    J.

  • 40. Data: 2015-12-15 19:44:10
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2015-12-15 o 09:47, J.F. pisze:
> [...]
    > Wiec brak filtru wejsciowego niewiele szkodzi :-(
    >
    > Zreszta na zakresie UKF to on chyba taki sobie byl

    Tanie radio można na wiele sposobów spieprzyć. W sumie drogie też, ale
    wtedy klient raczej będzie się domagał poprawienia, przy tanim nie
    będzie mu się chciało.

    Pozdrawiam

    DD