  • Data: 2015-12-31 15:18:59
    Temat: Re: Jak się dziś robi radio
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    > Z 8-12 pamięciami analogowymi nie problem, np. układy SAS 660/670 ( vide
    > Radmor 5102 ) mam dostępne, ale widzę że faktycznie trzeba będzie
    > zastanowić nad syntezą.

    Spotkałem radia samochodowe, które miały pamięć *mechaniczną* na bodaj
    osiem stacji. Strojenie indukcyjne, wsuwany rdzeń, jakieś krzywki,
    zapadki, te sprawy. Całkiem łatwo się to programowało -- główną gałką
    strojenia, coś potem trzeba było odpowoiednio nacisnąć, i już stacja
    była zaprogramowana pod wybranym klawiszem. Radia były lampowe.

    --
    Jarek