  • Data: 2015-12-30 18:28:14
    Temat: Re: Jak się dziś robi radio
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-30 o 18:12, PeJot pisze:

    > To nie poziom dla młodego (na początek), a i dla mnie też nie.

    > O tym właśnie myślałem, są łatwo dostępne, ale czy się nadają ?

    Zdaje się, że póki nie spróbujesz, to się nie dowiesz. A i tak może się
    okazać, że napięcie zasilania potencjometrów będzie termicznie
    odjeżdżało w niewłaściwą stronę w stosunku do rozjeżdżania obwodów
    rezonansowych. UL1550 był zrobiony do tego konkrentnego zastosowania
    więc zmiany termiczne mogły być jakoś dopasowane, ale to tylko moje
    podejrzenie. TL431 niby lepszy jest (tak coś pamiętam, ale mogę sie
    mylić), ale może się okazać że jednak nie do tego.

    Pozdrawiam

    DD