  • 211. Data: 2020-03-20 21:00:51
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 20 Mar 2020 16:59:46 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ale przeciez smiertelnosc jest podobna i zreszta obarczona błedem małej
    > próbki.
    > U nich ponizej 20, u nas ponizej 10 co pamietajac ze u nas jest 38 mln
    > ludzi a u nich ponad 80mln sprawia ze własciwie wychodzi remis...

    chyba gestosc zaludnienia i socjalny styl zycia maja wieksze znaczenie
    niz bezwgledna ilosc

  • 212. Data: 2020-03-20 21:15:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdy tutaj Kalwalino nie pokazałeś że inteligencja jest twoją mocną stroną. A wręcz
    przeciwnie, udawaniales że glupszy jesteś od młotka. Gdyby w Polsce chorowało by tyle
    ile napisałeś to jakiś ich procent musiał by umrzeć. Jak ktos umiera to musi być
    podany jednoznaczny powód śmierci. Nie dało by się ukryć nadmiarowych zgonów.

  • 213. Data: 2020-03-20 21:20:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu pół netu przeszukałem żeby znaleźć to co ci pasuje? Poszukaj stron przy
    międzynarodowych organizacjach albo stron które na podstawie danych urzędowych
    publikowanych przez rządy robią statystyki. To co dałeś to taka sama manipulacja jak
    podanie jako urzędowych danych odnośnie zanieczyszczenia powietrza pobranych z
    amatorskich urządzeń. Inaczej mówiąc w dupę sobie wsadź oszukane dane.

  • 214. Data: 2020-03-20 21:25:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Nigdy tutaj Kalwalino nie >pokazałeś że inteligencja >jest twoją mocną stroną

    Akurat tu trudno się z Tobą nie zgodzić że z dyskusja z Cavalino to strata czasu.
    Gość wielokrotnie swoimi tekstami udowodnił że tytuł grupowego idioty jemu się
    należy.

  • 215. Data: 2020-03-20 21:28:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 10:17, T. pisze:

    > To nie do śmiechu.
    Wiem, robi się coraz wiekszy horror.

> [...]
    > Zauważyłem, że jednak datę można przestawić. Dałem więc 22.03 (wcześniej
    > podróż żony do Londynu nie była możliwa). I o dziwo wyświetliła mi się
    > możliwość rezerwacji. Po  zarezerwowaniu gdy już widoczna była opcja -
    > "kup bilet" (w znaczeniu - dokonaj płatności) klawisz ten był nie
    > aktywny...
    > Więc chciałem zacząć od nowa, ale za każdym razem dostawałem odpowiedź,
    > że w tym dniu jest to niemożliwe. Jednak mimo to dalej próbowałem i w
    > którymś momencie znów ta data była odblokowana. Udało mi się
    > zarezerwować miejsce i zapłacić, choć tu też mnie wywaliło przy
    Ale to może wynikać z tego że ktoś zrezygnował, zajętości / rezerwacje
    zmieniają
    się dynamicznie.

> [...]
    > niemożliwy - klikać do upadłego, bo może w którymś momencie się
    > wyświetlić pożądany termin.
    > Sprawdziłem jeszcze plan lotów na Heatrow - zgadza się, potwierdziłem
    > także w LOT-cie rezerwację. Zrobiłem to dlatego, że w momencie jak mi
    > wskoczyła ta wolna rezerwacja to dostałem małpiego rozumu i szybko
    > klikałem i płaciłem. A potem w którymś momencie zacząłem się
    > zastanawiać, czy faktycznie kasę wpłaciłem do LOT-u, czy jakiemuś
    > hakerowi... Choć na samym początku uważałem na strony (tu uwaga -
    > prawidłowa strona to lot.com, a nie np. lot.pl), ale potem to już tylko
    Ale jak byłeś na właściwej to sam z niej nie wylecisz na hakerską, chyba
    że ktoś się włamie na serwer lot-u i podmieni podstronę, ale jak dotąd
    takich wpadek
    nie było.

> [...]

    > żadnych ograniczeń życiowych. Mają być zamknięte szkoły od poniedziałku,
    > a cała reszta to tylko "zalecenia". Tylko ludzie ruszyli do sklepów i
    > mają problemy z zaopatrzeniem (chyba nawet u nas ani przez moment takich
    > nie było). Kierowcy zostali zwolnieni ze wszelkich ograniczeń
    > dotyczących godzin pracy, a nawet pracodawca może nakazać dłuższą pracę.
    > Ale to półśrodki. Tam za chwilę zacznie być gorzej jak we Włoszech,
    > tylko że Włosi się trochę ogarnęli, a Brytole mają to gdzieś.
    > No i oczywiście jak to w ich zwyczaju - wszystko leczą paracetamolem :-)
    To prawda, szykuje się HORROR, mam nadzieję że szybciej szczepionkę wymyślą.

    --
    Janusz

  • 216. Data: 2020-03-20 21:43:38
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Borys właśnie przyłożył łbem w ścianę i zmienił zdanie ;-) Wielka Brytania szykuje
    się do walki z wirusem.

  • 217. Data: 2020-03-20 21:48:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 15:16, Cavallino pisze:

    > A skąd to wiesz?
    > Jakie państwo robi testy na wirusa grypy każdemu zarażonemu ZANIM wpisz
    > go do statystyk?
    Się zafiksowałeś na tych badaniach, lekarz nie musi każdemu robić testów
    żeby wiedzieć że ma grypę, potrafi to bezbłędnie rozróżnić gdyż grypa
    daje wyraźne objawy: ból głowy, wysoka temp, których nie ma przy
    przeziębieniu.

    --
    Janusz

  • 218. Data: 2020-03-20 22:40:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 21:48, Janusz pisze:

    > Się zafiksowałeś na tych badaniach,

    To nie ja się zafiksowałem, tylko polska służba zdrowia się zafiksowała
    na ich nierobieniu.
    Nawet jak się upomnisz, to się dowiesz że testy Ci zrobią, jak przez 14
    dni (nie)leczenia objawowego Ci się nie poprawi.

    Tak naprawdę to powinni do statystyk wpisywać tylko tych, których
    leczyli lekami na grypę - słyszałeś żeby ktokolwiek dostał miał
    przepisany taki lek?
    Bo ja się nie spotkałem.

    >lekarz nie musi każdemu robić testów
    > żeby wiedzieć że ma grypę, potrafi to bezbłędnie rozróżnić gdyż grypa
    > daje wyraźne objawy: ból głowy, wysoka temp, których nie ma przy
    > przeziębieniu.

    Taa jasne.
    Bo np. bakteryjne zakażenia nie dają któregoś z tych objawów....

    HINT: Ilu ludzie z grypą jest leczonych antybiotykami?
    Mnóstwo.
    Mimo że antybiotyk nie działa na wirusy z założenia.

    Wirusów jest mnóstwo, infekcji wirusowych również, ale nie każde z nich
    są wirusami grypy - bez testów tego jednoznacznie nie stwierdzisz.

    BTW: obecnie można mieć jednocześnie covid i grypę - do której tabelki
    wpiszesz zgon?

  • 219. Data: 2020-03-20 22:43:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 21:00, andal pisze:

    > chyba gestosc zaludnienia i socjalny styl zycia maja wieksze znaczenie
    > niz bezwgledna ilosc

    Przykład Włoch wskazuje że tak, ale takich czynników musi być więcej.
    Bo w niedużym Bergamo jest tak źle, że krematorium nie wyrabia, a w dużo
    większych miastach na południu Włoch jest o wiele lepiej, żeby nie
    powiedzieć że na poziomie innych krajów.

  • 220. Data: 2020-03-20 22:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Skąd te dane że poniżej 20? Na dzisiaj 44 ofiary śmiertelne ponoć

    Ktos wczesniej pisał ze 17.
    Potem sprawdziłem i pisza ze 44 - podawałem linka bo pytałem zenka skad
    wział 12 krotnosc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko