  • 201. Data: 2020-03-20 19:18:36
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejny raz wyszła Twoja Budzik niekompetencja. Przed chwilą podali ile testów na
    milion ludności przeprowadzono w Polsce i innych krajach jak w nich byla podobna do
    naszej ilość chorych. USA 10 na milion. szwaby 30 na milion. Włochy 15 na milion.
    Polska 400 na milion.

  • 202. Data: 2020-03-20 19:26:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z dupy wziął takie dane bo mu do oszustwa pasowało. Dzisiaj stan na 19:22 u niemcow
    59 nieboszczykow. Do końca dnia obstawiam że z 5 przybędzie. U nas 5. szwaby do końca
    dnia przekroczą 20 tysięcy zakażonych.

  • 203. Data: 2020-03-20 19:34:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 16:18, Cavallino pisze:

    > No patrz - a u mnie w mieście nadal prawie wszystko pozamykane.....

    A co to ma do kolejek na granicy?

  • 204. Data: 2020-03-20 19:36:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > I to ze ktos zrobił zakupy w sklepie A zamiast w sklepie B zrobiło
    > roznice?

    Tak, bo tam było mniej zarażonych.
    T.

  • 205. Data: 2020-03-20 19:41:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 17:26, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej - na grype czy przeziebienie umiera u nas ~50 osob rocznie.

    Tyle to jest w statystykach.

    > A we Wloszech juz 3 tysiace zmarlo.

    > No to co proponujesz

    Z grypą?
    Bo co do covid to pisałem nie raz i nie chce mi się powtarzać.

  • 206. Data: 2020-03-20 19:42:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Chciał szybciej wrócić do żony w ciąży i ruszył pieszo w stronę granicy.
    Od pięciu dni nie ma z nim kontaktu":
    https://lublin.onet.pl/koronawirus-poszukiwania-mezc
    zyzny-zaginal-na-granicy-z-niemcami/5lhfelm

  • 207. Data: 2020-03-20 19:43:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 19:34, T. pisze:

    > A co to ma do kolejek na granicy?

    Pisałem o gospodarce o nie o granicy, jakbyś nie zauważył.

  • 208. Data: 2020-03-20 19:45:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 17:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ostatnio ?
    >
    > Moze nie miales wystarczajacych objawow, to ze odmowili, nie znaczy, ze
    > nie zrobia tez tym z ciezkim stanie.
    > A wtedy wiadomo na co umarl.
    >
    > Jakos tych ~400 przypadkow mamy stwierdzonych.

    No właśnie dlatego że odmawiają.
    Jakby robili każdemu chętnemu, mielibyśmy 40 000 a nie 400.
    Wiesz jak to brzmi przed wyborami?
    Że rząd łże i sobie nie radzi?

  • 209. Data: 2020-03-20 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > U nas 5 osób a u szwabow 59 na 83 miliony oszuście.

    Tu mowia ze 44, oszuscie (skoro juz musimy w ten sposób ze soboą
    dyskutowac)...
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1462105,niemcy-
    koronawirus-chorzy-
    dane-zgony-zakazenia.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 210. Data: 2020-03-20 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Trochę więcej niż dwa razy więcej ludności mają a nieboszczykow 12
    > razy więcej. Twoja logika poszła się dzisiaj jebać.

    moja logika a twoja matematyka... :)
    U nas 5, u nich 44... to nie jest 12.
    Roznica jest naprawde niewielka (zwłaszcza biorac pod uwage niewielka
    probke)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka