  • Data: 2020-03-23 13:10:15
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-22 o 21:42, J.F. pisze:

    >Problem był tego typu, że przyleciał dreamliner z kilkuset
    >pasażerami.

    Raptem 250 ..

    >Wypuszczali ludzi partiami. Jeden gość był wątpliwy, więc na jakiś
    >czas w ogóle przestano ludzi wypuszczać (miał temperaturę).

    Co moze ma i sens, bo wszak reszta "narazona na kontakt z potencjalnym
    nosicielel" ... ale co z tymi, co ich wczesniej wypuscili ? ;-)

    >Na lotnisku ciekawostka - odjeżdżają z lotniskowej stacji pociągi
    >dalekobieżne, które przystają w różnych dziwnych miejscach po drodze
    >(np. pociąg do Kołobrzegu przystający w Legionowie), podobnie
    >zorganizowano kursy autokarami (gdy czekałem zapowiadali np. do
    >Koszalina).

    A kwarantanna od chwili dotarcia do domu, czy lepiej najpierw zakupy
    zrobic ?
    A tu wolna niedziela :-(

    >W czasie mojego czekania odjechały pociągi do Kołobrzegu, Wrocławia i
    >Bielska-Białej.

    Jednym Dreamlinerem trzech pociagow nie zapelnisz, nawet jednego nie -
    chyba, ze krotki :-)

    Mieli tam chociaz wydzielone wagony "dla powracajacych z zagranicy ?
    :-)

    J.