  • Data: 2020-03-20 11:56:43
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-20 o 10:47, Cavallino pisze:
> [...]
    7.0.0.1...

    > Ciekawe będzie porównanie Belgii i Holandii.
    > Belgia - wszystko zamknięte, Holandia - wręcz przeciwnie.
    > A kraje megapodobne.

    Koronawirus Belgia. Statystyki łączne zachorowań na dzień 19.03.2020

    Łącznie mamy w Belgii 1 795 przypadków zachorowań.

    Liczba ofiar śmiertelnych epidemii COVID-19: 21
    Liczba wyleczonych pacjentów: 31

    Koronawirus Holandia. Statystyki łączne zachorowań na dzień 19.03.2020

    Łącznie mamy w Holandii 2 467 przypadków zachorowań.

    Liczba ofiar śmiertelnych epidemii COVID-19: 77
    Liczba wyleczonych pacjentów: 2

    https://stronazdrowia.pl/koronawirus-w-europie-staty
    styki-na-19032020-dla-poszczegolnych-krajow-ile-osob
    -zmarlo-ile-wyzdrowialo-najnowsze-dane/ar/c14p1-1991
    3953