  • Data: 2012-03-29 00:55:50
    Temat: Re: Jak się będzie nazywał twój następny telefon z Androidem?
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-28 07:56, K pisze:

    > SonyEricsson/Mobile Waldex G-PRO (odporny na wstrzasy;)

    Sony Ericsson ma dobre telefony, ale trzeba miec bardzo dobry wzrok, bo
    czcionka w wiadomościach jest maleńka i trzeba by cyngle zakładać, albo
    lupę przykładać. Mam 3 telefony SE to wiem. Teraz używam Samsung II Duoz
    i naciskam sobie na otrzymaną wiadomość, wtedy ona mi się powiększa do
    rozmiarow, które tolerują moje oczy. To jest dla mnie luksus, nie chcę
    przechwalać.

    --
    animka