-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: MichałG <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak rozpoznać olej w silniku?
Date: Sat, 22 May 2010 11:34:33 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <ht88fa$q37$1@news.onet.pl>
References: <ht0cij$bpj$1@inews.gazeta.pl> <ht0cvv$cpj$1@inews.gazeta.pl>
<ht0dde$eei$1@inews.gazeta.pl> <ht0e54$fk8$1@news.man.bydgoszcz.pl>
<4bf3bc91$0$17086$65785112@news.neostrada.pl>
<ht0htk$76h$1@mx1.internetia.pl> <ht2mnq$2j9$1@news.man.bydgoszcz.pl>
<ht2rp5$i57$1@news.onet.pl> <ht2tvk$45i$1@news.man.bydgoszcz.pl>
<ht32a6$886$1@news.onet.pl> <ht5hn4$nbk$1@news.man.bydgoszcz.pl>
<ht5v8l$ov6$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ipu158.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.onet.pl 1274520874 26727 79.190.149.158 (22 May 2010 09:34:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 May 2010 09:34:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
In-Reply-To: <ht5v8l$ov6$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 100522-0, 2010-05-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282534
[ ukryj nagłówki ]Kamil 'Model' pisze:
> Szymon Łuczak pisze:
>
>>
>> Zgoda. Jest rówżnica pomiędzy klasami lepkości tu nie ma żadnej
>> dyskusji. Jednak zapewniam cię że olej za 50zł o tej samej klasie
>> lepkości będzie tak samo dobry jak olej od niego droższy 4 razy a
>> mający dokładnie tę samą klasę lepkości.
>>
>>
>
> No nie sądzę. Sam widzę różnicę w olejach innych producentów. Mam VW
> Golf MK3 1,9TD z przebiegiem 376 tyś. km. Pierwsza wymiana na Olej Motul
> (bardzo chwalony i polecany przez forum.vwgolf.pl) silnik chodzi ciszej,
> łatwiej się wkręca na obroty. Następnie zalałem Mobil 1 (niespodziewany
> wyjazd, długa trasa, a zbliżał się termin wymiany, więc nie było czasu
> zamówić na necie MOTULA) i silnik chodził wyraźniej głośniej i był
> bardziej ospały oraz dłużej uzyskiwał odpowiednie ciśnienie oleju
> (kontrolka od oleju później gasła).
Polecałbym wizytę w warsztacie i sprawdzenie pompy olejowej . Może po
prostu masz zawalonego smoka lub przewody, wiec tez kiepskie ciśnienie.
Zmiana oleju tak nie działa!
M.
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=