  • 51. Data: 2009-09-09 11:05:47
    Temat: Re: Jak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historii
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h82cpj$7s2$3@inews.gazeta.pl...

    > Nie mam na to czasu. Jak podróżuję to sam prowadzę, a jak już mi się
    > zdarzy komunikacja publiczna to wypoczywam niczym nie zawracając sobie
    > głowy.

    Inni wypoczywaja ogladajac, moj kumpel namietnie oglada wiadomosci przez
    TV wbudowany w komorce :) ja wole filmy ktore sobie wczesniej wybiore,
    ktos inny slucha muzyki a jeszcze inny oglada biznesowe prezentacje.
    Na szczescie nie wszyscy sa jednakowi :)

    pozdrawiam,

  • 52. Data: 2009-09-09 11:08:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Android zas
    > pokona WM bo jest zwyczajnie lepszy.

    Dla kogo lepszy ?
    Dla zwyczajnego masowego prostego usera ?

    pozdrawiam,

  • 53. Data: 2009-09-09 11:31:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Dla kogo lepszy ?
    > Dla zwyczajnego masowego prostego usera ?

    Dla Developerów :) ?

    A powaznie ... jesli podpieramy sie sprzedaza to mowimy o mass-market
    czyli zwykly uzytkownik multimedialnego asystenta.

    Tak wiem ... a w pizzeri zamowienia przyjmuja na MDA II :)

  • 54. Data: 2009-09-10 06:55:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.09.09 13:01, cpt. Nemo pisze:

    > Użytkownik "Flo"<f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba raczej filharmonie :)
    > Bo kino to ogromny ekran, moze byc bez glosnikow jak nieme lub nawet
    > jeden glosnik wystarczy :)
    > a filharmonia to kupa glosnikow i ewentualnie
    > jakis tam ekran.

    Czy wiesz co to filharmonia? Mam poważne wątpliwości. Chyba, że miałeś
    na myśli fisharmonię :)

    > Czemu ludzie ten dziwny zbior glosnikow chca nazywac kinem jak nie ma
    > nic wspolnego z kinem ?

    Bo nikt z oglądających:
    1 nie gada przez komórkę w czasie filmu
    2 nie układa pasjansa i świeci Ci wyświetlaczem po oczach
    3 nie zasłania akranu
    4 nie siorbie coli przez rurkę
    5 bo nie ma obowiązkowych reklam przed filmem
    6 bo nie trzeba płacić za parking ;)

    > Nastepna ofiara marketoidow ?

    Z każdą moją wizytą w kinie utwierdzam się w przekonaniu że kino domowe
    to dobry wybór

    --
    Pete

  • 55. Data: 2009-09-10 09:28:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Czy wiesz co to filharmonia? Mam poważne wątpliwości. Chyba, że miałeś
    > na myśli fisharmonię :)

    Mysle ze wiem, bo bywam czasami.
    Calej orkiestry do domu nie sprowadzisz, nawet kwartetu sie raczej nie
    uda, trzeba to zatem zastapic glosnikami chyba. A ekranik sie przyda
    zeby ich nie tylko slyszec ale i widziec.

    > Bo nikt z oglądających:
    > 1 nie gada przez komórkę w czasie filmu
    Chyba ze zona :)
    > 2 nie układa pasjansa i świeci Ci wyświetlaczem po oczach
    Chyba ze dziadek :)
    > 3 nie zasłania akranu
    Roznie z ta tesciowa bywa :)
    > 4 nie siorbie coli przez rurkę
    Chyba ze dzieci sie bawia :)
    > 5 bo nie ma obowiązkowych reklam przed filmem
    Zalezy :)
    > 6 bo nie trzeba płacić za parking ;)
    Ale trzeba sobie za to kupic film :)

    > Z każdą moją wizytą w kinie utwierdzam się w przekonaniu że kino
    domowe
    > to dobry wybór

    O tak, ale jesli sie dysponuje rzutnikiem i odpowiednio duza biala
    sciana budynku przed oknem :)

    pozdrawiam,

  • 56. Data: 2009-09-10 19:05:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.09.09 11:28, cpt. Nemo pisze:
    > Chyba ze zona :)
    Śpi
    > Chyba ze dziadek :)
    Brak
    > Roznie z ta tesciowa bywa :)
    Brak
    > Chyba ze dzieci sie bawia :)
    Brak
    > Zalezy :)
    Trzeba mieć odtwarzacz, co potrafi ominąć :P
    > Ale trzeba sobie za to kupic film :)
    Można wypożyczyć.
    Albo skopiować od znajomych :)

    > domowe
    >>
    > O tak, ale jesli sie dysponuje rzutnikiem i odpowiednio duza biala
    > sciana budynku przed oknem :)

    Wystarczy 110" i jakieś 5-6m od ekranu :P

    --
    Pete