eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak przewinąć dzwonek telefoniczny (i podłączyć go do AVR)?Re: Jak przewinąć dzwonek telefoniczny (i podłączyć go do AVR)?
  • Data: 2013-01-21 20:18:49
    Temat: Re: Jak przewinąć dzwonek telefoniczny (i podłączyć go do AVR)?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-21 09:37, J.F pisze:

    > A probowales czy polmostek zadziala ? Znacznie prostszy.

    Może spróbuję, chociaż pełny mostek aż tak złożony nie jest i jak na
    razie całkiem nieźle się sprawdza. Zajmuje ledwie fragment płytki
    stykowej, a na PCB elementy można będzie jeszcze bardziej ścisnąć.
    Polecasz jakieś konkretne rozwiązanie półmostka, np. odnośnie rodzaju
    tranzystorów?

    > A moze tylko kondensatory na sterowaniu mostkiem ?

    A właśnie... Kondensatory... Jak wygląda teoria w zakresie doboru
    wartości C stosowanych do sterowania mostkiem (albo tych używanych w
    półmostku)?
    Przepraszam za pytania dotyczące kwestii elementarnych, ale moje
    kontakty z elektroniką są czysto hobbystyczne i do tej pory ograniczały
    się głównie do rekreacyjnego składania cudzych projektów. Dopiero od
    jakiegoś czasu powoli wczytuję się w teorię. Wolę więc oprzeć się na
    jakimś materiale, niż własnych przypuszczeniach.