    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: Jak przetestować procesor?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Fri, 2 Oct 2015 23:21:44 +0200

    Dnia Fri, 2 Oct 2015 20:03:49 +0200, (c)RaSz napisał(a):

    > Wahałem się, czy na takie zaczepki w ogóle warto odpowiadać, no bo to tylko
    > utwierdza postronnych w przekonaniu, że "trafił swój na swego", i oba trollują.
    > No ale zastanawia mnie jednak taka niewymuszona złośliwość, i to wtedy, gdy to
    > kolega Przemysław miał problem, a ja przecież *starałem się* podać mu dłoń
    > pomocną. Czym sobie na takie traktowanie zasłużyłem, nadepnąłem Ci na jakiś
    > odcisk ukryty?

    Ja Ci odpowiem krócej - bóbr, wypuść już to powietrze. :) Przecież to akurat
    specyfika Usenetu jest (przynajmniej tego, którego znam - a siedzę w nim od
    naprawdę wielu lat). I nie jest to złośliwość pt. ,,doje^H^H^rąbać
    adwersarzowi", tylko raczej wciśnięta szpila. I tyle. :D

    > 2 października 2015 14:31 Użytkownik "Przemysław Ryk"
    o ...
    >: Wiesz - jestem pełen podziwu dla Twej szklanej kuli.
    >
    > Powiem więc tak: nie sądź drugiego, wedle siebie samego. Zgaduję, że kula jest
    > Twoim stałym wsparciem informacyjnym? Ciekawe. No ale poleciłbym Ci raczej
    > wahadełko: zaletą jego jest to, że łatwiej mieści się w kieszeni, i zawsze Ci
    > może się przysłużyć w plenerze, no a efekty daje na pewno *nie gorsze*
    > od kuli...

    Kula - ale to pod warunkiem odpowiedniego serwisowania, głaskania,
    czyszczenia i polerowania - lepiej działa zarówno na miłe oku studentki, jak
    i na rozemocjonowane borostwory. :D

    >: Problem tylko polega na tym, że już poczuła szkiełkiem piąteczek i
    >: kompletnie od czapy zapodaje informacje. :)
    >
    > Jakie znowu *informacje*?

    Te, które Ci podrzuca. :D

    >: Pisałem, że jedyny dostępny mi wtedy zasilacz. Czyli akurat taki, który leży
    >: zapakowany w pudełko i czekał na swoje czasy użytkowania. I tak sobie cały
    >: czas czeka. :D
    >
    > To, że "sobie leży" miałem niby... zgadnąć?

    Nie.

    > Nówka, czy wyjąłeś z jakiejś maszyny... rolniczej? W tym tekście, który ja
    > skomentowałem (zapodając *życzliwie* informację, która Ci *mogła* się
    > przydać) w owym tekście na temat kondycji zasilacza -- nie skrobnąłeś ani
    > słówka! Co zresztą było pewnym niedopatrzeniem z Twojej strony, bo tam
    > *jakieś* znaczenie to miało.

    Całej historii nie przytoczyłem - tu był mocny skrót myślowy mój. Gdyby
    chodziło o komp mój - moją workstację - to pisałbym, że wstawiłem do kompa
    nowe bebechy i były cyrki, które ustały wraz z wymianą zasilacza. Trochę mi
    sprzętu od znajomych wpada w ręce na zasadzie ,,weź to sprawdź czy sprawne i
    na ile i wyceń jakoś sensownie, bo się tego chcę pozbyć". Dlatego też trochę
    ,,rezerwowego" sprzętu trzymam - żeby nie było biedy, że muszę pół własnego
    kompa rozebrać, żeby sprawdzić czyjąś płytę i procesor. Ale o tym nie
    musiałeś wiedzieć - pełna racja. :D

    > A teraz się naśmiewasz z tego, że ja nie *odgadłem*, iż zasilacz
    > napędza... szafę.

    Nabijałem się raczej z tego, że przedstawiłeś swoją diagnozę niczym prawdę
    objawioną. Możliwe, że też nadinterpretowałem - tak ja Ty obecnie moją
    szpilę. :)

    > Jeślibym miał na podstawie tamtego Twojego użalania się
    > nad jego wpływem na stabilność PC-ta zgadywać (po co?) stan zasilacza, i
    > jego całą historię, to pierwsza możliwość która się nasuwa, jest taka, że
    (ciach...)
    > niektóre części mogą zostać wymontowane, i gdzieś w innym kompie cieszyć
    > się drugim życiem. A jeśli tak, to ów zasilacz miałby *pełne prawo* być
    > zakurzonym, i to dość solidnie.

    True story. Wydaje mi się jednak, że chyba na grupie nie jesteś od wczoraj i
    chyba trochę osób po ich nickach / podpisach i tym co i jak piszą, to
    kojarzysz?

    > I całą ową wykładnie przyszło mi tu drukować, bo nie chciało się Ci pomyśleć w
    > tym w tekście z 2 października 2015 01:31 no i powyższym, takim niepotrzebnie
    > zgryźliwym. Postaraj się w kolejnych bardziej przyłożyć, abyś nie miał powodów
    > potem się zżymać, że ktoś nie doczytał... między wierszami.

    Ale smiley'e to tam widziałeś? Czy poznikały? :)

    >: [ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]
    >:
    >
    > Hm, właśnie Ci pisałem powyżej, abyś się opamiętał, no to mam nadzieję,
    > że jednak jesteś w stanie się... zmienić.

    Sigomat mi automatycznie sygnaturki losuje. A że mniej lub bardziej
    niejednokrotnie trafia, to sam się dziwię, jaka w nim inteligencja tkwi. ;D

    [ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć ]
    [ żadna kobieta. (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]