  • 1. Data: 2016-12-12 18:18:04
    Temat: Jak przerobić każdy ekran na dotykowy...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Ktoś się domyśla na jakiej zasadzie to działa?

    http://www.youtube.com/watch?v=QR5r1EfvheI

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-12-12 18:36:06
    Temat: Re: Jak przerobić każdy ekran na dotykowy...
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 12.12.2016 o 18:18, Marek pisze:
    > Ktoś się domyśla na jakiej zasadzie to działa?
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=QR5r1EfvheI

    Może tak jak duże tablice - kamerki w rogach.
    właściwie takie kamerki jednowymiarowe jak w skanerach.
    W tablicach działa na zasłonięcie odblaskowej ramki pisakiem czy palcem
    - tutaj może działać na odbicie od palca (pewnie diodki podczerwieni).

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2016-12-12 18:59:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ktoś się domyśla na jakiej zasadzie to działa?
    > http://www.youtube.com/watch?v=QR5r1EfvheI

    Triangulacja optyczna ?

    http://www.air.bar/
    "AirBar projects an invisible light field on the surface of your
    display that makes it possible to "touch" the screen and interact with
    Windows 8 and 10 gestures. This is all thanks to Neonode's zForce AIR(TM)
    technology, which can be used for all sorts of cool stuff"

    przy czym ... balbym sie, ze zamkne klape i cos polamie.

    Ale jesli dziala tak dobrze jak na filmach, to jestem pod wrazeniem
    ... jak dobrze wykrywaja dotkniecie, bo sama triangulacja to az tak
    nie dziwi.

    J.