  • 11. Data: 2013-07-13 00:07:44
    Temat: Re: Jak przerobić PC na wifi repeater?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > nie uważasz chyba że dongle na usb ci wystarczy ?
    NA donglu wystawionym 50cm od ściany, łapie na 84 (decybele?), w każdym
    razie jest dobrze. w budynku - zero sygnału
    > skoro jesteś na granicy zasięgu to MUSISZ postawić antenę o jakimś tam
    > zysku rzędu 12dB a to oznacza kartę wifi z odłączaną anteną

    Będę miał TL-MR3220 - podobno może pracować jako "odbiornik" wifi.
    ile stracę na kablu. sory, ale sama inwestycja ma być jak najtańsza. tak
    czy siak, potrzebuje minimum 5 metrów kabla, fajnie by było jakby go
    było 15. czy na 15 metrach kabelka o grubości wkładu z długopisu
    zostanie jeszcze coś z sygnału czy mogę zapomnieć?
    ToMasz

  • 12. Data: 2013-07-13 00:27:00
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    ToMasz wrote:
> [...]
    > go było 15. czy na 15 metrach kabelka o grubości wkładu z długopisu
    > zostanie jeszcze coś z sygnału czy mogę zapomnieć?

    najcieńszy kabel jaki powinieneś brać pod uwagę to H155 ( RG58) na 5m
    jest ok
    na 15 dla mnie też ok ale dla ciebie może nie koniecznie zależy jaką
    masz antenę - możesz rozważyć przewód H500

    jeffrey

  • 13. Data: 2013-07-13 09:45:28
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Będę miał TL-MR3220 - podobno może pracować jako "odbiornik" wifi.

    Akurat ten router moze pracowac w wielu trybach wifi:
    - ap
    - ap client
    - ap + ap client
    - ...i jeszcze w paru innych

    Zainteresuj sie "ap + ap client", potestuj,
    ale pewnie skonczy sie na samym "ap client".

  • 14. Data: 2013-07-13 09:49:56
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

> [...]
    > - ...i jeszcze w paru innych
    >
    > Zainteresuj sie "ap + ap client", potestuj,
    > ale pewnie skonczy sie na samym "ap client".

    Zapomnialbym: wiele z tych trybow dostepnych jest w OpenWrt
    a nie na standardowym sofcie.

  • 15. Data: 2013-07-14 21:49:52
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-07-12 13:48, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:

    > Nie wiem czy koniecznie do niej.
    > Coś mi chodzi po głowie, że jest jakiś darmowy soft który coś takiego
    > umożliwia. Przeszukaj archiwum Chipa albo PC World'a
    >
    > G.B.

    Ewentualnie Pani Domowej. Albo może się zesrać na miękko... Ja
    pierdole... Co się dziej z tą grupą?! Cygan ukradł rower, ale to nie był
    Cygan, i żaden rower... A to kiedyś była taka rzetelna grupa... Trzeba
    chyba zrezygnować z subskrypcji... Szkoda!

    --
    Jacek S.

  • 16. Data: 2013-07-14 23:04:46
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 21:49:52 +0200, Jacek S. napisał(a):

> [...]
    > Cygan, i żaden rower... A to kiedyś była taka rzetelna grupa... Trzeba
    > chyba zrezygnować z subskrypcji... Szkoda!

    Dziwisz się? Gimpy na lekcjach infy mają zajęcia o newsgroupach ;)
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 17. Data: 2013-07-15 10:47:04
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

> [...]
    > Co się dziej z tą grupą?! Cygan ukradł rower, ale to nie był Cygan, i
    > żaden rower... A to kiedyś była taka rzetelna grupa... Trzeba chyba

    Ale masz refleks...
    :)