-
1. Data: 2011-01-07 11:56:50
Temat: Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?
Od: "Q" <n...@s...pl>
Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie?
Z tego co widze to awykonalne - chyba kolejny raz okazalo sie,
ze firmie bardziej zalezy na pozyskaniu nowego klienta
(100 minut do wszystkich przez 6 miesięcy w LongPlay 69)
niz na utrzymaniu biezacego (..?) czy pozyskaniu "przeniesionego"
(50% zniżki na abonament przez 3 miesiące)...
-
2. Data: 2011-01-10 18:41:14
Temat: Re: Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?
Od: "Q" <n...@s...pl>
> Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie?
pani z boku odpisala mi:
Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z Pańską sytuacją. Powyższe
promocje: Nowy Pakiet 100 minut do wszystkich oraz upust 50% na abonamencie
są do wyboru, nie mogą funkcjonować razem. Podczas przenoszenia numeru czy
przez salon, czy przez BOK wybiera się którąś z promocji.
Ufam, że wyjaśniłam wszystkie poruszone kwestie.
kuhwa, zadalem proste pytanie,
otrzymalem odpowiedz, ktora sprawila, ze mam kolejne :)
-
3. Data: 2011-01-10 20:07:25
Temat: Re: Jak przenieść nr do Play kupując telefon w eShopie?
Od: lukz <l...@v...pl>
W dniu 2011-01-10 19:41, Q pisze:
>> Czy można przenieść nr do Play kupując nowy telefon w eShopie?
>
> pani z boku odpisala mi:
>
> Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z Pańską sytuacją.
> Powyższe promocje: Nowy Pakiet 100 minut do wszystkich oraz upust 50% na
> abonamencie są do wyboru, nie mogą funkcjonować razem. Podczas
> przenoszenia numeru czy przez salon, czy przez BOK wybiera się którąś z
> promocji.
> Ufam, że wyjaśniłam wszystkie poruszone kwestie.
>
> kuhwa, zadalem proste pytanie,
> otrzymalem odpowiedz, ktora sprawila, ze mam kolejne :)
>
Oni juz tak maja :) Tam sa chyba postawione jakies boty, ktore generuja
odpowiedzi z jakies puli i automatycznie odpowiadja na mejle ;)