  • Data: 2013-02-25 11:40:57
    Temat: Re: Jak przenieść RAID 0 ?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-25 10:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Do robienia kopii zapasowych trzeba mieć większą cierpliwość ;)

    No coś Ty! Nawet nie zauważam kiedy one się dokonują - wiem tylko, że
    codziennie o 16 bo tak kiedyś ustawiłem :-) Moje wygodnictwo nie zna
    granic :-) Mało tego, nawet trzymam wersję plików ileś tam wstecz bez
    żadnego mojego zaangażowania :-)

    > A jaki masz system operacyjny? Tam się pytaj.

    Sprawy sprzętowe nie są poruszane na grupie dotyczącej OS. Możemy
    przyjąć do rozważań dalszych, że nie mam żadnego systemu bo wydaje mi
    się, że temat jest niezależny od niego.

    > A niby jak ma wyglądać? Zapisujesz jednocześnie na jednym dysku, leci to
    > transferami DMA, a programowe rozrzucenie dysku logicznego po dwóch
    > fizycznych nie wymaga wiele wysiłku od oprogramowania.

    No to tym bardziej nie ma o co kopii kruszyć. Szkoda kasy na
    hardware'owe rozwiązania.

    Marek