  • Data: 2013-02-25 13:35:11
    Temat: Re: Jak przenieść RAID 0 ?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umm... RAID-0? Dane ci niemiłe?

    Demonizujesz trochę to ryzyko - a od zabezpieczenia danych jest backup. A w
    przypadku dysków magnetycznych Raid-0 to jedyny sposób na wzrost wydajności.
    Używam RAID-0 i w komputerze domowym(3x500GB) jak również w serwerze w
    domu(2x 2TB). I chwale sobie, raid-0 poleciał 1 raz, był zbudowany ze
    starych dysków 4 x ATA 200GB w tym czasie wymieniłem pojedynczy dysk w
    laptopie 2 razy bo się mu padło miałem go od nowości jeden i drugi.
    Backupy robią się na RAID-1. ze wszystkich komputerów w sieci.

    I póki co jakoś leci.

    :)

    Buniek