  • 1. Data: 2014-03-04 23:08:39
    Temat: Jak przeliczyć KM na kW ?
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Czy na podstawie tego filmu :

    http://www.youtube.com/watch?v=puJiYjQ1yOA

    da się zweryfikować przelicznik mocy z KM na kW ?

  • 2. Data: 2014-03-04 23:42:33
    Temat: Re: Jak przeliczyć KM na kW ?
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Zastanawia mnie też czy to urządzenie to samoróbka czy produkt seryjny.
    Łącze mocy wygląda na profesjonalne.

  • 3. Data: 2014-03-05 00:14:28
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Akond ze skwak" <A...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawia mnie też czy to urządzenie to samoróbka czy produkt seryjny.
    > Łącze mocy wygląda na profesjonalne.

    W projekcie mial udzial moskiewski instytut kinematyki im. akademika
    Koniowa.

  • 4. Data: 2014-03-05 01:48:19
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 23:08:39 UTC+1 użytkownik Akond ze skwak napisał:
    > Czy na podstawie tego filmu :
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=puJiYjQ1yOA
    >

    > da się zweryfikować przelicznik mocy z KM na kW ?

    1KM=736W

  • 5. Data: 2014-03-05 01:52:45
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 marca 2014 01:48:19 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > 1KM=736W

    Tyle pamiętam z siódmej klasy szkoły podstawowej. Bez jutubów i tym podobnych
    pierdulamentów. Pytanie jest ŻENUJĄCE !!

  • 6. Data: 2014-03-05 02:16:23
    Od: s...@g...com

  • 7. Data: 2014-03-05 02:27:45
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 23:08:39 UTC+1 użytkownik Akond ze skwak napisał:
    > Czy na podstawie tego filmu :
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=puJiYjQ1yOA

    Nawet nie chce mi się tych bzdetów ogłądać
    > .

    > da się zweryfikować przelicznik mocy z KM na kW ?

    Ty cos facet studiujesz?! I nie chytasz cóż to takiego jednostki mocy?

    To sę zapamiętaj : 1 Kuń Machaniczny = 736 Watów ..

    A teraz weż się Chłopie trochę doucz: Jedna kilokaloria!! Ile to jest Żuli ??
    (prawidłowo Jouli) ?? (Ani kalorie, ani żule nie są jednostaką mocy).

  • 8. Data: 2014-03-05 04:35:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-03-05 02:27, s...@g...com wrote:
    [...]
    > To sę zapamiętaj : 1 Kuń Machaniczny = 736 Watów ..
    O ile dobrze pamiętam, to do przeliczania powszechnie przyjmuje się
    735.5W. Pamiętam taki wzorek w ramce z książki do fizyki z końca
    podstawówki lub początku liceum. A dokładniej 1KM to 735.49875W.

    > A teraz weż się Chłopie trochę doucz: Jedna kilokaloria!! Ile to jest Żuli ??
    > (prawidłowo Jouli) ?? (Ani kalorie, ani żule nie są jednostaką mocy).
    :-D
    Jednostką energii/pracy/ciepła w układzie SI jest dżul (w języku
    polskim, prawidłowo: dżul). :-D Żul to chyba coś innego. :-D

  • 9. Data: 2014-03-05 08:42:49
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2014-03-05 02:27, s...@g...com pisze:

    > Nawet nie chce mi się tych bzdetów ogłądać

    Starzejesz się ;)
    Obejrzyj, wyluzuj, uśmiechnij się...
    Jak nie pomoże to proponuję w takiej sytuacji zrobienie baranka - może
    przejdzie ;)
    Albo po prostu daj sobie spokój i nie komentuj ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 10. Data: 2014-03-05 10:09:24
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Akond ze skwak napisał:
    > Czy na podstawie tego filmu :
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=puJiYjQ1yOA
    >
    > da się zweryfikować przelicznik mocy z KM na kW ?

    Kontynentalne (metryczne) czy imperialne konie? Kontynentalne to 75kGm/s
    (w starym układzie MKS) - łatwo na waty przeliczyć. Definicji
    imperialnego nie pamiętam - ale jest drobna różnica.

    --
    Darek