  • 41. Data: 2014-03-18 12:08:21
    Temat: Re: Jak prawidłowo eksploatować skrzynie DSG?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-17 22:52, Marek Dyjor pisze:

    > ? :)

    To jest tzw. szkoła otwocka. Niewątpliwie skuteczna, jeśli się nie chce kłopotów z
    ręcznym ;)

  • 42. Data: 2014-03-18 13:48:52
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Jedyne auto, które ma jakieś oczojebne stopy, to jakieś Audi (z tych, które
    > widziałem).
    Audi to inna bajka. Jak wcisnie stopy to mrugajacego kierunkowaskaza z
    daleka nie dojrzysz.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 43. Data: 2014-03-18 21:07:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.03.2014, 00:14, Przyjazny pisze:

    > Tylko w zabudowanym.

    Sugerujesz, ze stoi z odpalonym silnikem godzine dajmy na to hmm... np.
    w lesie? ;)