    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Jak powinien stać znak przy drodze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 13 Feb 2014 13:14:32 +0100

    Thu, 13 Feb 2014 12:30:58 +0100, Pawel O'Pajak

    > Ale tam sa minimalne odleglosci, o max ani slowa.

    Ponieważ tutaj kluczowa jest odległość minimalna. Jeśli jest bliżej, to
    jest źle. Jeśli dalej, choć nic nie przeszkadza aby stał przy zadanej
    minimalnej odległości, to też źle. Proste jak drut.

    > Czyli mozna dostac mandat za nie stosowanie
    > sie do znaku w Sydney jadac droga 79 w RP.

    Widziałeś kiedyś pas drogowy o szerokości od DK79 w RP do Sydney?
    Pokaż no to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.

    Budyń, a Ty zapuść jakąś linę do tego miejsca, bo mi tak net kaleczy że nie
    jestem w stanie pojechać trzech kliknięć bez złapania irytacji. :P

    --
    Pozdor Myjk