eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 31. Data: 2021-12-13 13:09:43
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2021 o 14:02, Mirek Ptak pisze:
    > W dniu 09.12.2021 o 15:09, Cavallino pisze:
    >> Nawet moje Zoe z 2018 miało boczne poduszki i teraz też mają.
    >
    > Ale w przedliftowym (jak czytam) chroniły korpus i głowę, a po lifcie
    > tylko korpus,

    Poważnie, zrobili zmianę w takim kierunku?
    To jakieś jaja chyba...
    Jeśli już to powinni w odwrotnym.

    Masz jakieś źródła które o tym szerzej traktują?


  • 32. Data: 2021-12-13 20:02:35
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-12-13 11:40, Cavallino wrote:
    > W dniu 13-12-2021 o 12:33, mk4 pisze:
    >> On 2021-12-12 07:15, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 11-12-2021 o 09:16, mk4 pisze:
    >>>
    >>>> Nawet sie tych raportow czytac sie nie chce skoro sa punkty np. za
    >>>> bezpieczenstwo pieszego i cale stado asystentow kierowcy...
    >>>>
    >>>> A jak tego calego asystenckiego gowna nie ma to wlasnie wychodzi
    >>>> wynik jak powyzej.
    >>>
    >>> I słusznie.
    >>> Bo to jednak mocno poprawia bezpieczeństwo, nawet gdy tego nie
    >>> chcesz....
    >>
    >> Ta.. a to nie mialy byc testy zderzeniowe czasem?
    >
    > Ale co znaczy "miały być"?
    > Ma być to, co zażyczy sobie testujący.

    No znaczy to, ze testujacy mial robic testy zderzeniowe - czy to nie
    jest dosc jasne?

    Byc moze pozniej mu sie odmienilo i testy dotycza w sumie nie za bardzo
    wiadomo czego.

    --
    mk4


  • 33. Data: 2021-12-14 06:45:37
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2021 o 21:02, mk4 pisze:
    > On 2021-12-13 11:40, Cavallino wrote:
    >> W dniu 13-12-2021 o 12:33, mk4 pisze:
    >>> On 2021-12-12 07:15, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 11-12-2021 o 09:16, mk4 pisze:
    >>>>
    >>>>> Nawet sie tych raportow czytac sie nie chce skoro sa punkty np. za
    >>>>> bezpieczenstwo pieszego i cale stado asystentow kierowcy...
    >>>>>
    >>>>> A jak tego calego asystenckiego gowna nie ma to wlasnie wychodzi
    >>>>> wynik jak powyzej.
    >>>>
    >>>> I słusznie.
    >>>> Bo to jednak mocno poprawia bezpieczeństwo, nawet gdy tego nie
    >>>> chcesz....
    >>>
    >>> Ta.. a to nie mialy byc testy zderzeniowe czasem?
    >>
    >> Ale co znaczy "miały być"?
    >> Ma być to, co zażyczy sobie testujący.
    >
    > No znaczy to, ze testujacy mial robic testy zderzeniowe

    Wg kogo?
    Bo to testujący określa zasady.

    A nie czyjeś widzimisie.


  • 34. Data: 2021-12-14 10:33:48
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 13:09, Cavallino pisze:
    > W dniu 13-12-2021 o 14:02, Mirek Ptak pisze:
    >> W dniu 09.12.2021 o 15:09, Cavallino pisze:
    >>> Nawet moje Zoe z 2018 miało boczne poduszki i teraz też mają.
    >>
    >> Ale w przedliftowym (jak czytam) chroniły korpus i głowę, a po lifcie
    >> tylko korpus,
    >
    > Poważnie, zrobili zmianę w takim kierunku?
    > To jakieś jaja chyba...
    > Jeśli już to powinni w odwrotnym.
    >
    > Masz jakieś źródła które o tym szerzej traktują?

    Z pierwszego linku w wątku:
    The Zoe previously held a five-star Euro NCAP rating but was entered
    into the tests following a substantial facelift last year which ushered
    in a bigger battery and extra power but also, the safety organisation
    notes, a new seat-mounted side airbag that protects just the occupant's
    thorax, rather than the head and thorax as it did previously.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 35. Data: 2021-12-14 12:01:51
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.12.2021 o 06:45, Cavallino pisze:
    > W dniu 13-12-2021 o 21:02, mk4 pisze:
    >> On 2021-12-13 11:40, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 13-12-2021 o 12:33, mk4 pisze:
    >>>> On 2021-12-12 07:15, Cavallino wrote:
    >>>>> W dniu 11-12-2021 o 09:16, mk4 pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Nawet sie tych raportow czytac sie nie chce skoro sa punkty np. za
    >>>>>> bezpieczenstwo pieszego i cale stado asystentow kierowcy...
    >>>>>>
    >>>>>> A jak tego calego asystenckiego gowna nie ma to wlasnie wychodzi
    >>>>>> wynik jak powyzej.
    >>>>>
    >>>>> I słusznie.
    >>>>> Bo to jednak mocno poprawia bezpieczeństwo, nawet gdy tego nie
    >>>>> chcesz....
    >>>>
    >>>> Ta.. a to nie mialy byc testy zderzeniowe czasem?
    >>>
    >>> Ale co znaczy "miały być"?
    >>> Ma być to, co zażyczy sobie testujący.
    >>
    >> No znaczy to, ze testujacy mial robic testy zderzeniowe
    >
    > Wg kogo?
    > Bo to testujący określa zasady.

    Zamawiający.

    >
    > A nie czyjeś widzimisie.
    >

    Nie?


  • 36. Data: 2021-12-14 17:37:57
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-12-14 06:45, Cavallino wrote:
    > W dniu 13-12-2021 o 21:02, mk4 pisze:
    >> On 2021-12-13 11:40, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 13-12-2021 o 12:33, mk4 pisze:
    >>>> On 2021-12-12 07:15, Cavallino wrote:
    >>>>> W dniu 11-12-2021 o 09:16, mk4 pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Nawet sie tych raportow czytac sie nie chce skoro sa punkty np. za
    >>>>>> bezpieczenstwo pieszego i cale stado asystentow kierowcy...
    >>>>>>
    >>>>>> A jak tego calego asystenckiego gowna nie ma to wlasnie wychodzi
    >>>>>> wynik jak powyzej.
    >>>>>
    >>>>> I słusznie.
    >>>>> Bo to jednak mocno poprawia bezpieczeństwo, nawet gdy tego nie
    >>>>> chcesz....
    >>>>
    >>>> Ta.. a to nie mialy byc testy zderzeniowe czasem?
    >>>
    >>> Ale co znaczy "miały być"?
    >>> Ma być to, co zażyczy sobie testujący.
    >>
    >> No znaczy to, ze testujacy mial robic testy zderzeniowe
    >
    > Wg kogo?
    > Bo to testujący określa zasady.

    No to wlasnie - siegnij do zasad jakie byly u zarania.

    To, ze pozniej ulegly wypaczeniu - no to widac.
    Wlasnie wszyscy widzimy, ze nie wiadomo co i po co jest testowane.

    No i dlaczego przyznaje sie punkty za jakies bzdurne ficzery.

    Tak czy inaczej caly ten cyrk z testam sie wypalil i potrzeba pewnie
    jakiegos resetu - powortu do rzeczy waznych.

    Tyle, ze przedmiot testow jest dosc drogi i ulega zniszczeniu - wiec
    ciezko bedzie o jakies naprawde niezalezne podejscie.

    No i rzecz jasna nie twierdze, ze to testujacy ustala zasady. Owszem.
    Natomiast twierdze, ze to juz uleglo calkowitemu wypaczeniu i wyniki
    tych testow sa malo wiarygodne i oderwane od rzeczywistosci.

    --
    mk4


  • 37. Data: 2021-12-15 08:31:26
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 18:37, mk4 pisze:
    > On 2021-12-14 06:45, Cavallino wrote:
    >> W dniu 13-12-2021 o 21:02, mk4 pisze:
    >>> On 2021-12-13 11:40, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 13-12-2021 o 12:33, mk4 pisze:
    >>>>> On 2021-12-12 07:15, Cavallino wrote:
    >>>>>> W dniu 11-12-2021 o 09:16, mk4 pisze:
    >>>>>>
    >>>>>>> Nawet sie tych raportow czytac sie nie chce skoro sa punkty np.
    >>>>>>> za bezpieczenstwo pieszego i cale stado asystentow kierowcy...
    >>>>>>>
    >>>>>>> A jak tego calego asystenckiego gowna nie ma to wlasnie wychodzi
    >>>>>>> wynik jak powyzej.
    >>>>>>
    >>>>>> I słusznie.
    >>>>>> Bo to jednak mocno poprawia bezpieczeństwo, nawet gdy tego nie
    >>>>>> chcesz....
    >>>>>
    >>>>> Ta.. a to nie mialy byc testy zderzeniowe czasem?
    >>>>
    >>>> Ale co znaczy "miały być"?
    >>>> Ma być to, co zażyczy sobie testujący.
    >>>
    >>> No znaczy to, ze testujacy mial robic testy zderzeniowe
    >>
    >> Wg kogo?
    >> Bo to testujący określa zasady.
    >
    > No to wlasnie - siegnij do zasad jakie byly u zarania.

    Rozumiem, że Ty sięgnąłeś?
    I zawsze zobowiązywali się robić wyłącznie bierne crashtesty?

    >
    > To, ze pozniej ulegly wypaczeniu - no to widac.
    > Wlasnie wszyscy widzimy, ze nie wiadomo co i po co jest testowane.

    Ja wiem.
    Żeby ocenić zarówno bierne jak i czynne zabezpieczenia.
    https://www.trojmiejskamotoryzacja.pl/bezpieczenstwo
    _czynne_i_bierne.php

    > No i rzecz jasna nie twierdze, ze to testujacy ustala zasady. Owszem.
    > Natomiast twierdze, ze to juz uleglo calkowitemu wypaczeniu

    A ja twierdzę, że nie rozumiesz zasad.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: