    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Date: Mon, 13 Dec 2021 11:33:48 +0100

    On 2021-12-12 07:15, Cavallino wrote:

    > I słusznie.
    > Bo to jednak mocno poprawia bezpieczeństwo, nawet gdy tego nie chcesz....

    Ta.. a to nie mialy byc testy zderzeniowe czasem?

    Mnie przede wszystkim interesuje jak samochod ochroni swoich pasazerow,
    kiedy do zderzenia juz dojdzie.

    Reszta zasadniczo malo mnie obchodzi - czyli czy ma rozne pomocnicze
    gownosystemy, ktore nie maja zadnego wplywu na jakość ochrony podczas
    zderzenia. Podobnie srednio mnie interesuje czy sa jakie spoduszki dla
    pieszych czy rowerzystow.

    Aby to wszystko mialo sens powinny byc dwie oceny - jedna taka
    konserwatywna oznaczajaca tylko i wylacznie stopien bezpieczenistwa przy
    zderzeniach i druga - a tam to juz niech sobie biora pod uwage co chca -
    nawet kolor tapicerki.

    --
    mk4