    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jak pokazać ścieżkę dostępu do dokumentu?
    Date: Tue, 10 Mar 2009 20:52:19 +0100

    > A komu przyjdzie do głowy, że przyciski "w górę" ma taką samą
    > funkcję jak "wstecz"? Jeśli chce wrócić do rakiet, bo piłki mu
    > się nie podobają, to klika wstecz na pasku przeglądarki. Jeśli
    > jednak woli pooglądać jeszcze inne piłki, klika na kategorię
    > "piłki" w breadcrumbsach.

    Czyli reasumując - proponujesz takie samo rozwiązanie jak koledzy w
    niniejszym wątku: niech "wstecz" robi swoje a ścieżka pokazuje
    umiejscowienie dokumentu w drzewie kategorii?

    > A, o zgrozo - za pierwszym i drugim razem sie pojawia, a potem user
    > przyjdzie inna sciezka i nie bedzie tam tego, czego szukal. "Zepsuty ten
    > serwis" - zaloze sie ze krzyknie.

    :-)))))
    Tak, masz rację. Sam krzyczałbym podobnie.
    Cały ten wątek wziął się stąd, że w jednym z projektów klient zażyczył sobie
    ścieżkę do produktu bardzo wymyślną. Oczywiście przestała ona funkcjonować
    intuicyjnie - jak przewidywałem. W związku z moim doświadczeniem
    postanowiłem albo dowiedzieć się czy są jakieś inne dobre sposoby nawigacji
    poza przemierzaniem hierarchii albo zdobyć argumentację przeciwko takim
    wybrykom jak dynamiczne ścieżki powrotu.