eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?Re: Jak pojeŸdzić bokiem na œniegu, podsterownym ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak pojeŸdzić bokiem na œniegu, podsterownym ?
    Date: Sun, 3 Jan 2010 12:08:28 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <hhq1br$435$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hhiaan$37a$1@inews.gazeta.pl> <hhoqoc$com$1@inews.gazeta.pl>
    <u...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1262520508 4197 172.20.26.241 (3 Jan 2010 12:08:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jan 2010 12:08:28 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 83.7.142.214
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2243664
    [ ukryj nagłówki ]

    > >protafie już tym autem zrobić:
    > >-poślizg bokiem(~60km/h) (maks ~8 sekund) do ~100 stopni, i z niego wyjść.
    >
    > Zawsze wyjsc ? Czy czasem z tego wychodzi

    no.. raczej zawsze, chyba że się pomyle ;) i tyl wyprzedzi przód wcześniej.

    Generalnie jak już go rozbujam na boki, to 4 wachnięcie go już wprowadza
    w na tyle duży poślizg że tył leci pośłizgiem bokiem, a
    przód chyba nie do końca, bo gazem reguluje kąt.
    kieorwnica ma naxa w stronę w która się ślizgam.

    więcej gazu - przód jest z przodu
    mniej gazu - tył wyprzedza przód

    wyjście z poślizgu: więcej gazu, i ustawić kierownice w strone
    w którą chce się jechać (ustwić w realnym zakresie :) ).
    lub jak sie wacha to hamulec i nagle jedzie prosto.
    z dziwactw to abs działa do tyłu, ale przy większej prędkości :)


    wachadło na druga stronę: zdecydowanie więcej gazu, i odkęcić kierownice
    szybko w drugą strone (jak za wolno to tył wyprzedzi przód).


    Generalnie cały czas obowiązuje zasada: jedzie tam gdzi się
    ustawi kierownice, chyba że sie go uda rozbujać z boki bardzo :)

    A i dużo prościej przy wiekszych prędkościach, auto jest
    odporne bardzo na chwilowe braki lodu i muldy - leci po tym jak leciało.


    Zachwanie auta jest takie jak na tym fimie (nie mój, jakas austria),
    tylko na lodzie da się bardziej go obrócić i trzymać w poślizgu prościej:
    http://www.youtube.com/watch?v=7yu-85tXO0o
    to chyba fwd hydro a nie quadra - jeśli dobrze widze.
    wyjście z czegoś takiego to albo gazu więcej, albo hamulec.


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: