  • 11. Data: 2016-04-03 23:23:56
    Temat: Re: Jak podłączyć sprzęt
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Apr 2016 19:18:55 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Wie ktoś może, jakim programem łączyć kawałki plików w jeden?

    Jeśli ts to cat wystarczy.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-04-04 03:07:27
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-04-03 o 19:18, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w
    > wiadomości news:ndpovd$mj5$1@node2.news.atman.pl...

    > Mam to coś, ale z moją nagrywarką od UPC, nie daje się zgrać full-hd,
    > obraz nadal jest hd-ready, choć zajmuje więcej miejsca jako plik, niż od
    > poczatku by ustawić hd-ready i tak zgrywać.

    A mógłbyś bardziej rzeczowo? Jeśli FullHD to jest 1080i albo 720p, to co
    nazywasz HDReady?

    Bo HDReady to było kiedyś oznaczenie telewizorów standardowej
    rozdzielczości, które miały obsługiwać sygnał HD przez downscaling.

  • 13. Data: 2016-04-04 03:50:59
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Jeśli ts to cat wystarczy.

    Zwykłe sklejanie nic nie daje. Jakby dawało, to i VDub nie dał by ciała. A
    on po prostu nie chce wciągać kolejnych kawałków, co z innymi formatami się
    udawało (no, choćby po to, aby reklamy uciąć przy samej dupie, trudno o coś
    bardziej pojebanego, niż reklamy). No i nie wiem, czy między plikami ze
    zgrywarki są przerwy w treści filmu, czy nie, a bez sklejenia nie mam tego
    jak ustalić... To jest... paczpan, umknęło mi... MOV? Zastanawiam się, nad
    podejściem naokoło - rozkompresować to do żywego strumienia, lub chociaż
    jakiegoś małostratnego formatu i zadać złożenie kawałków wraz z ich
    sklejeniem, to by mogło wyjść. To jest zdaje mi się H264, ale muszę się
    upewnić co do szczegółów. Jeszcze to obadam, na razie mi się niezbyt chce. A
    Seksmisja, ze słynnym "kurwa mać", od którego publika w kinie mało śmiechem
    ścian nie zawaliła, czeka, abym sobie na lapku obejrzał, porobić trochę
    "dzwąkuw do noki" (i takie pytania o dzwonki do fonów spotykałem), coś
    wymyślę. Muszę w coś łapy wsadzić, bo nie lubię, jak mi paluchy drętwieją.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 14. Data: 2016-04-04 04:24:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A mógłbyś bardziej rzeczowo? Jeśli FullHD to jest 1080i albo 720p, to co
    > nazywasz HDReady?

    720 nie jest full HD.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 15. Data: 2016-04-04 11:53:27
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]

    > od poczatku by ustawić hd-ready i tak zgrywać. Chyba wezmę splitter,
    > lub transkoduję przez analogowe VGA, bo mam możliwość zakodować
    > ponownie VGA do HDMI... Jeszcze poczytam. A muszę poopróżniać dysk w
    > nagrywarce, bo zapchana po sufit. Wie ktoś może, jakim programem
    > łączyć kawałki plików w jeden? Zgrywarka dzieli na pliki po ok. 2 GB
    > i muszę je połączyć... Wypróbowałem kilka programów, ale żaden nie
    > dał rady... VDub poległ pierwszy. Teoretycznie dało się połączyć
    > objętościowo, ale i tak treści było tylko tyle, ile w pierwszym

    Programy darmowe:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Expression_E
    ncoder
    https://www.blackmagicdesign.com/products/davincires
    olve

    Ten drugi to jest "armata na komara"

  • 16. Data: 2016-04-04 12:22:36
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Programy darmowe:

> [...]

    Dzięki! Wystarczy, że poskleja w działającą całość, a ja sobie już w VDub-ie
    powycinam, co do wycięcia będzie. Bo i tak czeka zapewne reenkodowanie czymś
    "ciaśniejszym". Heh, z dysku 3 TB zrobiło się ok. 1.1, a nawet nie zacząłem
    porządkować... :))

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 17. Data: 2016-04-04 20:33:33
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-04 o 03:50, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > mi... MOV? Zastanawiam się, nad podejściem naokoło - rozkompresować to
    > do żywego strumienia, lub chociaż jakiegoś małostratnego formatu i zadać

    Kombinujesz jak koń pod górę, dekompreja i kompresja zajmuje sporo czasu
    i mocy, napisałem ci jaki program użyć, nie tylko że skleeja to jeszcze
    wycina i to na ts-ach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K