  • 11. Data: 2012-10-24 15:32:34
    Temat: Re: Jak oznaczyć kołpaki?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-24, Iglo <i...@o...pl> wrote:

    > Buras, który kupuje kradzione rzeczy nie zniechęci się paćkami czegoś na
    > niewidocznej stronie kołpaków. Ale jak się upierasz to wyczyść, odtłuść i
    > butaprenem możesz popaćkać. My ukradli dekielki od markowych alufelg,
    > kupiłem drugie i miałem zamiar nawiercić w nich malutkie dziurki, żeby
    > choćby rozpoznać na portalu aukcyjnym, ale doszedłem do wniosku, że jak już
    > się schyli i zobaczy to i tak ukradnie a jak nie sprzeda to w krzaki
    > wywali, a nawet jak zobaczę gdzieś to jak udowodnię że moje. Zbędny trud.

    Przynajmniej mozesz kupic, wziac szwagra i pojechac odebrac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-10-24 15:34:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-24 15:30, Zenek pisze:
    > Nie zakładałem, że w ten sposób uniknę kradzieży, zresztą pisałem o tym.
    > Natomiast wydaje mi się, że jednak ze sprzedażą złodziej będzie miał
    > kłopot. Gdyby wszyscy oznaczali swoje kołpaki może z czasem złodzieje
    > straciliby zapał.
    >
    > Pozdr.
    > Zenek

    Ja od dawna nie używam kołpaków i rzadko obserwuję żeby ktoś używał.
    Ktoś kto kupuje kołpaki z odzysku i widzi że osoba sprzedająca to młody
    gnojek, który oferuje emblematy, kołpaki, dekielki i inne duperele
    doskonale wie z czym ma do czynienia i robi to z premedytacja. Nic w ten
    sposób nikomu nie utrudnisz.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-10-24 15:36:41
    Od: tÎż

    Zenek wrote:

> [...]
    > Natomiast wydaje mi się, że jednak ze sprzedażą złodziej będzie miał
    > kłopot. Gdyby wszyscy oznaczali swoje kołpaki może z czasem złodzieje

    Jak zauważy zaraz po zdjęciu to Ci ze złości porysuje auto i taki tylko
    będzie tego efekt.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2012-10-24 15:36:43
    Od: "Zenek" <x...@...pl>

    > Najlepiej jednak będzie wygrawerować numer rejestracyjny. :P

    Widziałem u kogoś napisany czymś niezmywalnym numer rejestracyjny
    na każdym kołpaku. Wyglądało to koszmarnie.
    Natomiast zrobienie "porządnego" napisu, który nie będzie szpecił,
    a spowoduje niemożność odsprzedaży wymagałoby dużo pracy.
    Nie mam na to czasu. Chcę się ograniczyć do zrobienia niezmywalnego
    napisu po stronie wewnętrznej.

    Pozdr.
    Zenek

  • 15. Data: 2012-10-24 15:38:36
    Od: tÎż

    Zenek wrote:

    > Ja liczę na kreatywność grupowiczów, ale w podawaniu skutecznych
    > rozwiązań, a nie w kontynuowaniu Twojego durnego i chamskiego pomysłu.
    > Jeśli wydaje Ci się, że jesteś dowcipny, to tylko Tobie tak się wydaje,
    > ewentualnie innym na podobnym co Ty poziomie.

    Myślę, że trollujesz, bo nikt normalny nie zadałby poważnie pytania "czym
    ochlapać od wewnątrz kołpaki". Dlatego odpowiedziałem Ci na poziomie
    zadanego pytania.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-10-24 15:39:35
    Od: tÎż

    Zenek wrote:

    > Nie mam na to czasu. Chcę się ograniczyć do zrobienia niezmywalnego
    > napisu po stronie wewnętrznej.

    Nie trolluj już, dobrze wiesz, że nie ma takiej możliwości, wszystko
    prawie da się zmyć, a jak się nie da, to można zeszlifować.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-10-24 15:44:14
    Od: "Zenek" <x...@...pl>

    > Jak zauważy zaraz po zdjęciu to Ci ze złości porysuje auto i taki tylko
    > będzie tego efekt.

    Rozumiem zatem, że zostawiasz swoje auto otwarte, bo jak złodziej
    się zdenerwuje, że musi sforsować drzwi, to ze złości porysuje Ci auto.

  • 18. Data: 2012-10-24 15:48:34
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-24 14:54, Zenek pisze:
    > Znowu skradziono mi kołpaki.
    > Nie chcę ich oznaczać w sposób s
    Kup moduły GPS i przyklej dyskretnie na kołpakach.
    Czytałem niedawno o gościu, który oznaczył w ten sposób znicze na
    cmentarzu, bo miał dość kradzieży. Policja chętnie poszła za tropem, bo
    ma tu 100% szans na wykrycie, a złapany złodziej miał pecha, bo znicz +
    moduł GPS to więcej, jak 250 zł czyli nie wykroczenie a przestępstwo.
    Jacek

  • 19. Data: 2012-10-24 15:52:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Oct 2012 15:36:43 +0200, Zenek

    > Natomiast zrobienie "porządnego" napisu, który nie będzie szpecił,
    > a spowoduje niemożność odsprzedaży wymagałoby dużo pracy.

    Robisz projekt, oddajesz na laser, 10 minut i gotowe.
    Frezują na wylot, ani się tego nie zetrze, ani nie zeszlifuje.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2012-10-24 16:44:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>