  • 21. Data: 2017-02-19 16:11:39
    Temat: Re: Jak odzyskać dysk?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-19 o 14:42, neelix pisze:
    > Dodam jeszcze, że pojawił się Miray Virtual Disk ... chyba Procesor do
    > instalacji. Skąd mogło się to wziąć i na co mnie to? Z klawiatury
    > Esperanza? Ostatnio kupiłem taką. Nie widzę tego w systemie. Nie wiem
    > juak się tego pozbyć i czy trzeba.

    Nie się pojawił tylko sobie zainstalowałeś przy okazji instalacji innego
    softu tej firmy. Dlaczego ktoś kto nie potrafi doczytać na co daje zgodę
    kliknięciem zabiera się do dłubania w dyskach ?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-02-19 18:39:35
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nie się pojawił tylko sobie zainstalowałeś przy okazji instalacji innego
    > softu tej firmy. Dlaczego ktoś kto nie potrafi doczytać na co daje zgodę
    > kliknięciem zabiera się do dłubania w dyskach ?

    Bo za ten dysk zapłaciłem i ma działać tak jak ja chcę. Mając Aomei nie
    powinno to być trudne. Co za problem zaznaczyć dysk i kliknąć "Odbudowanie
    MBR" albo "Tworzenie partycji"? Bez przesady. Jak się samo coś nie pieprzy
    to żaden. Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)" i
    popieprzył znaki. Kpiną jest to, że np. dysk zainstalowany w TV nie zadziała
    w innym TV nawet tej samej firmy i prawdopodobnie w tym samym TV po naprawie
    TV. Dużo jest takich dylematów czy coś przy okazji instalować lub nie skoro
    nie wiadomo do czego to ma być. Nie jestem pewien czy to nie pojawiło sie po
    HDClone, ale ten odinstalowałem.

    neelix

  • 23. Data: 2017-02-19 20:27:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-19 o 18:39, neelix pisze:

> [...]
    > czy coś przy okazji instalować lub nie skoro nie wiadomo do czego to ma
    > być. Nie jestem pewien czy to nie pojawiło sie po HDClone, ale ten

    To że za coś zapłaciłeś nie gwarantuje że będzie działać tak jak chcesz.
    A problem niekompatybilności różnych tunerów TV z jednym dyskiem
    nie dotyczy tematu tej grupy.
    Przełączanie klawiatury oznacza albo że nie panujesz nad łapkami
    klikającymi różne skróty na klawiaturze lub masz zainstalowane
    jakieś gówno które sobie klawiatury przełącza.
    Napęd wirtualny pewnie zainstalował się przy instalacji HDClone6
    tyle że ty wyklikałeś zgodę na instalację. A skoro używasz jednak
    czegoś innego to nie płacz tu jak panienka tylko jak facet
    odinstaluj zbędne programy. Te zainstalowane świadomie i
    nieświadomie. I nie płacz że nie wiesz które tylko zmień sortowanie
    w menadżerze z alfabetycznego na datę instalacji.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2017-02-19 22:21:08
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-02-19 o 14:16, neelix pisze:
    > w pewnym momencie nastąpiła zamiana liter z na y i odwrotnie i inne
    > klawisze też miały inne funkcje. Zamiast wozy widać woyz. Takie coś
    > zdarza się raz na jakiś czas. Stukam szybko. Któryś klawisz
    > nacisnąłem? Nie wchodziłem w żadne opcje klawiatury. Jak to
    > wyprostować by nie restartować? Na pewno pomaga restart.

    W 10-tej Windzie? Powinieneś mieć na pasku zadań możliwość ustawienia
    systemu klawiatury. Zamiana liter wywołana została zamianą systemu z
    anglosaskiego / Pl-programisty, na niemiecki. Znajdź na pasku zadań
    literki "POL" oraz "PLP" i po kliknięciu masz wybór pomiędzy kilkoma
    "rodzajami" klawiatury.

  • 25. Data: 2017-02-19 22:37:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-19 o 14:16, neelix pisze:
    > A dziwne rzeczy bo nawet jak pisałem dzisiaj innego posta to w trakcie
    > pisania w pewnym momencie nastąpiła zamiana liter z na y i odwrotnie i
    > inne klawisze też miały inne funkcje. Zamiast wozy widać woyz.
    Sprawdz, czy język polski klawiatury nie zmienił się na jakiś inny. Jak
    się zmienił to ustaw na polski i pousuwaj wszystkie niepotrzebne Ci języki.
    Jako ciekawostkę dodam, że jak naciśniesz na klawiaturze literę y to
    będziesz miał z.

    --
    animka

  • 26. Data: 2017-02-19 22:42:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-19 o 18:39, neelix pisze:
    > Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)"
    Wywal ten język to Ci się nie przełączy z polskiego programisty.
    W Win8.1, czyli w systemie ktorego używam nie ma polskiego programisty,
    tylko sam polski, ale widocznie tak musi być i może tak jest lepiej.

    --
    animka

  • 27. Data: 2017-02-19 23:05:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    > anglosaskiego / Pl-programisty, na niemiecki. Znajdź na pasku zadań
    > literki "POL" oraz "PLP" i po kliknięciu masz wybór pomiędzy kilkoma

    W-XP. Znajduję to, ale dlaczego samo przeskakuje? Pół zdania dobrze a pół
    krzaczy i trzeba przestawiać.

    neelix

  • 28. Data: 2017-02-19 23:08:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > języki.
    > Jako ciekawostkę dodam, że jak naciśniesz na klawiaturze literę y to

    Zmienia się, samoczynnie. Czy to za sprawą muśnięcia jakiegoś klawisza???

    neelix

  • 29. Data: 2017-02-19 23:10:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 30. Data: 2017-02-19 23:10:49