  • Data: 2012-04-24 19:46:57
    Temat: Re: Jak odpalić skaner na dalsze odległości?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-24 18:49, PH wrote:

    > Gwoli ścisłości, hub pasywny jest również "aktywny" jeśli chodzi o
    > regenerację sygnału na magistrali. Problematyczny skaner ma osobne
    > zasilanie, więc hub pasywny będzie wystarczający.
    > Tak na chłopski rozum, to repeater USB to pewnie hub pasywny z jednym
    > wyjściem :).

    Jest jeszcze jedna opcja - podłączyć router z WiFi i portem USB, który
    da się współdzielić.

    a) zyskujesz mozliwośc podpięcia skanera pod dowolny komputer w sieci
    b) lokalizacja praktycznie dowolna

    Finalnie taką konfiguracje warto przetestować, bo nie ogranicza się
    tylko i wyłącznie do sprzetu ale także do oprogramowania emulującego
    port USB. do D-Link'a podłączałem swego czasu drukarke fiskalną. Z tego
    względu, iż d-linki drogie, być może warto sprawdzić TP-Linka.