  • 1. Data: 2015-11-11 23:30:32
    Temat: Jak odinstalowac z telefonu Samsung fabryczną aplikacje Hangout
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jak odinstalowac z telefonu Samsung fabryczną aplikację "Hangout" ?
    Wyłączyłam w tym dziadostwie narazie smsy i zobaczę czy dalej będa mi
    przychodziły od jakiegoś dziada wróża Macieja i proszenie się o wysłanie
    smsa na numer 73117, 73077, 7357 itd.

    --
    animka

  • 2. Data: 2015-11-11 23:35:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    animka wrote:

> [...]
    > Wyłączyłam w tym dziadostwie narazie smsy i zobaczę czy dalej będa mi
    > przychodziły od jakiegoś dziada wróża Macieja i proszenie się o wysłanie

    przychodzenie SMSów nie ma żadnego związku z aplikacją jaką je
    odbierasz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-11-12 10:57:43
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-11 o 23:30, animka pisze:
> [...]
    > przychodziły od jakiegoś dziada wróża Macieja i proszenie się o
    > wysłanie smsa na numer 73117, 73077, 7357 itd.

    Odinstalować w prosty sposób to pewnie się nie da, ale można tą
    aplikację wyłączyć. U mnie, w Andku 4.2 mozna to zrobić w następujący
    sposob:
    Ustawienia->Aplikacje->Wszystkie->Hangouts->Dezaktyw
    uj. Skoro
    podejrzewasz że to przez Hangout idzie spam to przed dezaktywacją warto
    "wyczyścić dane" i "wymusić zatrzymanie".

  • 4. Data: 2015-11-12 19:48:36
    Od: alex <a...@a...pl>

    W dniu 11.11.2015 o 23:30, animka pisze:
> [...]
    > Wyłączyłam w tym dziadostwie narazie smsy i zobaczę czy dalej będa mi
    > przychodziły od jakiegoś dziada wróża Macieja i proszenie się o wysłanie

    kup sobie cymbałki, są prostsze w obsłudze, a może jednak nie...

  • 5. Data: 2015-11-12 22:04:47
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    animka wrote:

    > Jak odinstalowac z telefonu Samsung fabryczną aplikację "Hangout" ?

    Root, root explorer, system/app/hangout.apk - przytrzymać palcem - Delete.

  • 6. Data: 2015-11-12 22:43:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "alex" 5644dedd$0$698$6...@n...neostrada.pl

    > kup sobie cymbałki, są prostsze w obsłudze, a może jednak nie...

    Smartfonem (połączonym z netem) potrafię zagrać niemal dowolną
    melodię, czego cymbałkami raczej nie potrafię...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-11-13 18:28:05
    Od: alex <a...@a...pl>

    W dniu 12.11.2015 o 22:43, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Smartfonem (połączonym z netem) potrafię zagrać niemal dowolną
    > melodię, czego cymbałkami raczej nie potrafię...

    Wot, technika... :)

  • 8. Data: 2015-11-15 03:05:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-12 10:57, Trybun pisze:

> [...]
    > podejrzewasz że to przez Hangout idzie spam to przed dezaktywacją warto
    > "wyczyścić dane" i "wymusić zatrzymanie".
    Znalazłam w opcjach sms-y i je wyłączyłam. W ogóle nie wiedziałam
    przedtem, że z tą aplikacją mam coś wspólnego. Sms-y od tego dziada
    Macieja przestały przychodzić. Ciekawa jestem ile czasu odpocznę.
    Jutro obadam czy aplikacja działa w tle.

    --
    animka

  • 9. Data: 2015-11-15 03:07:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-12 22:04, Tomek pisze:

    > Root, root explorer, system/app/hangout.apk - przytrzymać palcem - Delete.

    Mogę tylko przytrzymać palcem i do kosza, ale to jest systemowa
    aplikacja i się nie usunie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2015-11-19 09:25:51
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-15 o 03:05, animka pisze:

> [...]
    > Macieja przestały przychodzić. Ciekawa jestem ile czasu odpocznę.
    > Jutro obadam czy aplikacja działa w tle.

    Ale czy po takiej operacji przy nie przestały przychodzić wszystkie
    SMSy, a nie tylko te od tego dziada?